Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ: СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ӘДІСТЕР

Жарияланған September 2024

40

47

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Аңдатпа

 

Мақала ата-аналардың балаларын қазіргі қашықтықтан оқыту жағдайындағы маңызды рөлін зерттейді. Мақалада әдебиеттерге шолу, зерттеу нәтижелері және ата-аналарды педагогикалық қолдаудың маңызды аспектілері талқыланады.

Ата-аналарды педагогикалық қолдаудың әртүрлі теориялық модельдері мен практикалық тәсілдері қарастырылады, қашықтықтан оқытудың балалардың білім беру үдерісіндегі ата-аналардың рөлі мен жауапкершілігіне әсері бағаланады және қашықтықтан оқыту форматына бейімделген қолдаудың тиімді стратегиялары мен әдістері ұсынылады. Зерттеу сонымен қатар ата-аналардың сауалнамаларының нәтижелерін, сондай-ақ олардың білім беру процесіне қатысу деңгейі туралы статистиканы талдауды қамтиды.

Заманауи білім қашықтықтан оқыту мен гибридті білім беру модельдеріне байланысты қиындықтарға тап болады. Осыған байланысты, мақала өзекті мәселелер мен қиындықтарды талдауды ғана емес, сонымен қатар білім беру мекемелері мен ата-аналар арасындағы табысты өзара әрекеттесуді қамтамасыз ету үшін практикалық ұсыныстар мен стратегияларды ұсынады.

Технологияның қарқынды дамуын және үнемі өзгеріп отыратын білім беруді ескере отырып, бұл мақала ата-аналарды педагогикалық қолдау әдістерін үнемі жаңартып, жетілдіруге шақырады. Ол сондай-ақ әртүрлі білім беру мекемелері мен елдер арасындағы ынтымақтастық пен тәжірибе алмасудың маңыздылығын атап көрсетеді. Мақала қашықтықтан оқыту дәуірінде балалардың білімі мен қолдауын жақсартуға бағытталған стратегияларды талқылауға және әзірлеуге маңызды үлес ретінде қызмет етеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Primkulova D., Zhusupova Zh., Yerzhanova G., . 2024. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ АТА-АНАЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ: СТРАТЕГИЯЛАР МЕН ӘДІСТЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 83, 3 (Вер 2024), 110–122. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.83.3.011.