Мақалада бастауыш сынып оқушыларының толерантты қарым-қатынасын дамытудың теориялық
талдаулары, әдіснамалық тұғырлары баяндалады. «Толерантты қарым-қатынас» түсінігі бірнеше топқа
жіктеледі. Олар: субъективті-субъективті; қарым-қатынас құндылықтары, субъектілердің жеке тәжірибесі; диалогтық іс-әрекет ретінде ұйымдастыру көзқарасындағы тәрбиелік әсер ету субъектілері деп
талданады. Бастауыш сынып оқушыларының толерантты қарым-қатынасын дамытудың әдіснамалық
тұғырлары басшылыққа алынады. Олар: аксиологиялық тұғыр, синергетикалық тұғыр, әлеуметтік орта
тұғыры, диалогтық тұғырларының сипаттамасы беріледі. Толерантты қарым-қатынасты дамытудың
функционалдық құрылымы ретінде «тану», «түсіну», «қабылдау» әрекеттеріне талдау жасалады.
Қалыптастыру эксперименті бойынша «Бастауыш мектеп жасындағы балаларда толеранттылық
мәдениетін тәрбиелеу» (1-4 сынып) бағдарламасының мазмұны баяндалады. Бастауыш сынып
оқушыларында толерантты қарым-қатынасты дамыту моделін құруға ережелер ұсынылады.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТҰҒЫРЛАРЫ
Жарияланған December 2020
81
220
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
толеранттылық
толерантты қарым-қатынас
қарым-қатынас құндылықтары диалогтық іс-әрекет
аксиологиялық тұғыр
синергетикалық тұғыр
әлеуметтік орта тұғыры
диалогтық тұғыр
түсіну, қабылдау
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
М.С. Каракулова, М.Ж. Сұлтанбек , А.С. Тазабекова , . 2020. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ ТҰҒЫРЛАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 71 (Груд 2020), 216–226. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.32.