Мақалада ел экономикасын цифрландыру жағдайындағы жоғары білім беру мәселелері қарастырылған. Білім беруді цифрландырумен байланысты жаңа мамандықтарды құрудың қажетті шарты ретінде
SMART-оқытудың қалыптасуы мен дамуының, сондай-ақ виртуалды кафедраларды құрудың мысалдары
көрсетілген. ХАТУ-да виртуалды кафедра мен SMART-оқытуды құру тәжірибесі сипатталған. SMART
білім беруді қалыптастыру бірнеше университеттердің цифрлық қоғам талаптарына сәйкес кадрлар
даярлауда ынтымақтастығына әкелетіні көрсетілген. «Информатика және білім беруді цифрландыруды
ұйымдастыру» (Сандық білім беру мұғалімі және білім беруді цифрландыру ресурстарын құру),
«Биоинформатика», «Сандық агрожүйелер мен кешендер» сияқты цифрлық қоғамға қажет жаңа мамандықтарды құру мүмкіндігі көрсетілген. Сонымен қатар, университеттермен ғана емес, қазіргі кезде
сұранысқа ие болатын жаңа мамандықтар бойынша кадрларды даярлау жөніндегі ғылыми-зерттеу
институттарымен де ынтымақтастық мүмкіндігі көрсетілген. Мұның бәрі университеттерден білім беру
бағдарламаларын қайта қарауды және виртуалды кафедраларын құруды талап етеді.
ВИРТУАЛДЫҚ КАФЕДРА SMART-ОҚЫТУДЫҢ АҚПАРАТТЫ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢІСТІГІНІҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
Жарияланған December 2020
127
115
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
Білім беруді цифрландыру, SMART-оқыту, виртуалды кафедра, реинжиниринг, биокомпьютинг, агрокибернетика.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ускенбаева Р.К., Шарипов Б.Ж., Джусубалиева Д.М., . 2020. ВИРТУАЛДЫҚ КАФЕДРА SMART-ОҚЫТУДЫҢ АҚПАРАТТЫ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢІСТІГІНІҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 63–70. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.09.