Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРЕАТИВТІЛІК ҰҒЫМЫНЫҢ КОНЦЕПТОСФЕРАСЫ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Мақала шығармашылықты музыкалық өнер мен білімге қарасты білім саласы ретінде қарастыруға,
осы ұғымның сапалы мазмұнына (оның маңыздылығы, қарқындылығы, тиімділігі мен тұрақтылығы)
арналған. «Креативтілік» терминінің дамуына тарихи талдау жасалынып соматикалық, психикалық, және
рухани белсенділік арқылы креативтіліктің даму жолдары көрсетіледі. Білім беру үрдісінде қолданылатын шығармашылықты ынталандырудың жеке әдістері талданады: шығармашылық мәселелерді 
шешу әдісі, шығармашылықты кезең-кезеңімен дамыту әдісі, өзіндік ойын әдісі, шығармашылық өріс
әдісі. Музыканттың қызметіндегі креативтілік компоненттері айқындалады: мотивациялық, зияткерлік
және жеке. Креативтілік құрылымына үш жақты көзқараста көрсетіліп, оның ішінде жылдамдық, энергия
және тривиализм мен іс-әрекеттің өзіндік сипаттамалары айқындалады. Музыкалық өнер мен білім
берудегі креативтіліктің концептосферасына қатысты өз ұстанымын бекіту үшін «креативтілік» және
«шығармашылық» ұғымдарын әмбебап ретінде нақтылау және саралау жүргізілді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кулданов Н.Т., Балагазова С.Т., Момбек А.А., . 2020. МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДЕГІ КРЕАТИВТІЛІК ҰҒЫМЫНЫҢ КОНЦЕПТОСФЕРАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 55–62. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.08.