Бұл мақалада студенттердің шығармашылық ойлау қабілетін дамытудың психологияпедагогикалық шарттары қарастырылған.Студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту
мәселесі болашақ маманның тұлғасын қалыптастырудағы өзекті мәселелердің бірі ретінде
анықталған. Сонымен қатар креативтілік ұғымы да потенциалды табысты шығармашылық ойлауға
ықпал ететін қабілеттер мен басқа ерекшеліктерінің жиынтығы тәрізді белгіленген. Аталған
ұғымдарға байланысты шетелдік ғалымдардың, соның ішінде гештальт-психологтардың ғылыми
көзқарастары ұсынылған. Оқу үрдісінде қазіргі студенттерді шығармашылық ойлауға
ынталандыратын тәсілдер жайында баяндалады. Сонымен қатар студенттердің шығармашылық
ойлауының даму деңгейін анықтаудың көрсеткіштері келтірілген. Автор айтылған мәселеге
байланыстыболашақ педагог мамандарының шығармашылық ойлау қабілетін табысты дамуына
ықпал ететін психологиялық-педагогикалық шарттарынбелгілеп көрсеткен.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Жарияланған March 2020
97
189
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
студент, шығармашылық ойлау қабілеті, психологиялық-педагогикалық шарттар, креативтілік, тұлға, оқу-тәрбие үрдісі.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
С.Р.Қыдырова., М.Х.Пиримжаров, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 106–111. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.18.