Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛЫ

Жарияланған October 2023
Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университет
Аңдатпа

Ағымдағы әлеуметтік-экономикалық жағдайлар олардың динамизмінен, еңбек нарығындағы жоғары бәсекелестіктен және жұмыс берушілердің еңбек нарығындағы жоғары бәсекелестікке бағдарлануынан көрінетін бүгінгі кәсіп әлемінің тән ерекшеліктеріне бейімделуде белсенді субъективті позицияны ұстануға тиіс маманға жоғары талаптар қояды. тәжірибелі мамандар. Қазіргі уақытта сапалы кәсіптік білім әрқашан жұмысқа орналасуға, кейіннен алған мамандығы бойынша тұрақты жұмыс істеуге және мансаптық өсуге кепілдік бере алмайды. Осыған байланысты қоғамдағы тұрақты әлеуметтік-экономикалық жағдай жағдайында бұрын қалыптасқан кәсіби өзін-өзі анықтау туралы идеялар қайта қарауды талап етеді.

Мақалада ЖОББ жүйесінде студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын зерттеуге арналған диагностикалық құралдарды таңдау және негіздеу берілген.

Мақаланың мақсаты – жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда кәсіби өзін-өзі анықтаудың ерекшеліктерін ескере отырып, диагностикалық құралдарды таңдауды қарастыру.

Қазіргі уақытта кәсіби қызығушылықтар мен бейімділіктерді анықтаудың барлық жағдайлары үшін жалпы қабылданған әмбебап әдістемесі жоқ, сондықтан сенімді нәтижелерге қол жеткізу үшін бірнеше әдістерді қолдану қажет.

Ұсынылған мақалада біз ЖОББ жүйесінде студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауын жүзеге асыру үшін кейбір диагностикалық материалдарды ұсындық. Бұл әдістер эмпирикалық зерттеудің келесі кезеңінде қолданылады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кудышева А.А., Попандопуло А.С, Щербакова Е.П., Жумадирова К.К., . 2023. ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУДЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 275–285. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.024.