Бұл жұмыста авторлар Қазақстан Республикасының жоғары педагогикалық білім беру жүйесінде болашақ мұғалімдерді даярлау сапасының төмендігі мәселесін өзекті етіп көрсетеді. Олар әмбебап, кіріктірілген мұғалімді дайындаудағы қоғамның сұранысын және оның отандық педагогикалық жоғары оқу орындарының қабырғасында қалыптасуының проблемалық сипатын атап өтеді. Оның басты себебі ретінде болашақ мұғалімдерді тар мамандыққа бағытталған дәстүрлі (пәндік) дайындығы мен талап етілетін – шығармашылықпен дамытатыны арасындағы қайшылық қарастырылады. Бұл қайшылықты авторлар жүйеішілік деп санайды, оның шешімінсіз жүйе жойылуы мүмкін. ЖОО-да біртұтас білім беру кеңістігін құру негізінде Қазақстанның педагогикалық жоғары оқу орындарында интеграциялық білім беру жүйесін қалыптастыруға назар аударылған. Осыған байланысты жұмыста педагогикалық университеттің ондағы пәндердің әртүрлі циклдерін оқитын оқытушылары арасындағы іс-әрекеттерді үйлестірудің (тұтастығын) маңыздылығына ерекше назар аударылады: жалпы білім беру (ЖББ); негізгі (БП); профильдеу (БП). Болашақ мұғалімдердің кәсіби дайындығының сапасын арттыруда, олардың интегративті сипаттағы қасиеттері мен сапаларын қалыптастыруда интегративті және басқа да тәсілдердің маңызы жаңарады.
Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде
Жарияланған July 2023
147
115
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж.,Танатова А.Ж, . 2023. Интеграциялық тәсіл жоғары педагогикалық білім беруді дамытудағы стратегиялық әдіснама ретінде. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Лип 2023), 6–15. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.001.