Бұл мақалада жоо-ның оқу процесінде болашақ мұғалімдердің тәрбие мәдениетін дамыту мәселелері қарастырылған. Мұғалімнің тәрбие мәдениеті, біздің көзқарасымыз бойынша, зерттеуде мұғалімнің тәрбие, адамгершілік құндылықтар мен идеалдар, рефлексиялық кәсіби мінез-құлықты тәрбиелеу принциптері туралы білімнің тасымалдаушысы ретіндегі интегративті тұлғалық білім беруі ретінде анықталады. Оның құрылымы үш құрамдас бөліктің бірлігі болып табылады: ақпараттық-танымдық компонент (ғылыми білімнің этикалық маңызды жүйесі), құндылық-бағдарлы компонент (болашақ мұғалім тұлғасының құндылық бағдарлары), тұлғалық-белсенділік компоненті (жеке этикалық қасиеттер, этикалық мінез-құлықтың практикалық дағдылары) және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдылары). Біздің негізгі ұстанымымыз:университеттің оқу процесінде болашақ мұғалімнің тәрбие мәдениетін қалыптастыру процесі – бұл мемлекеттік білім беру бағдарламасына және философиялық-педагогикалық категория ретінде осы құбылыстың ерекшеліктеріне сәйкес құрылған студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми негізделген жүйесі. Мақалада бұл жүйенің негізгі компоненттері болашақ мұғалімнің білім беру мәдениетін дамыту моделінің негізін құрайтын мақсатты, мазмұнды, процедуралық және нәтижелі компоненттер болып табылады.