Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ

Жарияланған August 2020

57

187

Абылай хан атындағы қазақ халықаралық қатыныстар және әлем тілдері университеті, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамы филиалы СҚО бойынша педагогокалық қызметкерлердiң біліктілігін арттыру институты
Аңдатпа

Мақалада дискурсивті құзіреттілік (ДҚ) мәдениетаралық және коммуникативті құзіреттің
құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады. Дискурс тұрақты даму туралы негізгі түсінік болып 
табылады және дискурстың түрлері мен жанрларын білу оның қалыптасуының қажетті шарты болып
табылады. Мақала авторлары үшін дискурстардың типологиясы қызығушылық тудырады, оны
құрушы орыс ғалымы В.И. Карасик. Бұл типологияда басқа дискурстармен қатар, зерттеу үшін
ерекше маңызы бар педагогикалық дискурс (ПД) ұсынылған, өйткені бұл жұмыста адресаттаушы -
тілдік университеттің педагогикалық мамандықтарының студенттері. ПД институционалдық
дискурстың бір түрі ретінде қарастырылады, оның қатысушылары, хронотопы, мақсаттары,
құндылықтары, стратегиясы және жанрлары сияқты компоненттер талданады. Педагогикалық
дискурстың коммуникативті стратегиялары олардың қандай жанрларды ұсынуға болатындығы
тұрғысынан зерттеледі.
Оқытудағы ең танымал педагогикалық дискурстық жанрларды анықтау мақсатында үшінші курс
студенттері арасында сауалнама жүргізілді. Нәтижесінде олардың пікірталас, баяндама, пікірталас,
әңгіме екендігі анықталды. Пікірсайыс ПД аясында қарастырылады, және оның өткізілу сценарийі
студенттердің дискурстық құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында сипатталған

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
С.М. Медведева, А.К. Артыкбаева, О.М. Медведева, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 229–239. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.39.