Мақалада дискурсивті құзіреттілік (ДҚ) мәдениетаралық және коммуникативті құзіреттің
құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады. Дискурс тұрақты даму туралы негізгі түсінік болып
табылады және дискурстың түрлері мен жанрларын білу оның қалыптасуының қажетті шарты болып
табылады. Мақала авторлары үшін дискурстардың типологиясы қызығушылық тудырады, оны
құрушы орыс ғалымы В.И. Карасик. Бұл типологияда басқа дискурстармен қатар, зерттеу үшін
ерекше маңызы бар педагогикалық дискурс (ПД) ұсынылған, өйткені бұл жұмыста адресаттаушы -
тілдік университеттің педагогикалық мамандықтарының студенттері. ПД институционалдық
дискурстың бір түрі ретінде қарастырылады, оның қатысушылары, хронотопы, мақсаттары,
құндылықтары, стратегиясы және жанрлары сияқты компоненттер талданады. Педагогикалық
дискурстың коммуникативті стратегиялары олардың қандай жанрларды ұсынуға болатындығы
тұрғысынан зерттеледі.
Оқытудағы ең танымал педагогикалық дискурстық жанрларды анықтау мақсатында үшінші курс
студенттері арасында сауалнама жүргізілді. Нәтижесінде олардың пікірталас, баяндама, пікірталас,
әңгіме екендігі анықталды. Пікірсайыс ПД аясында қарастырылады, және оның өткізілу сценарийі
студенттердің дискурстық құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында сипатталған
СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ
Жарияланған August 2020
57
187
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
С.М. Медведева, А.К. Артыкбаева, О.М. Медведева, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИСКУРСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МАҚСАТЫНДА ДИСКУССИЯҒА ОҚЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 229–239. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.39.