Мақалада болашақ мұғалімді кәсіби педагогикалық әрекетке дайындауда рефлексивті құзыреттіліктің маңыздылығы айтылады. Мұғалім құзыреттіліктерінің арасында рефлексиялық құзыреттілік маңызды орын алады. Болашақ мұғалімнің рефлексиялық құзыреттілігі тек әрекетте, педагогикалық өзара әрекеттесу мен қарым-қатынаста пайда болады және кәсіби білімнің, арнайы дағдылар мен құндылықтардың органикалық бірлігінде көрініс табады. Кәсіби әрекетте рефлексияны қолдану болашақ мұғалімге тәжірибесін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту процесіне ауыстыруды қамтамасыз етуге, дербестікті, кәсіби әрекет нәтижелеріне жауапкершілікті қажетті деңгейде қамтамасыз етуге, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау қабілетін дамытуға, сондай-ақ толық емес білімнен мұғалімнің жеке даму перспективаларын толық түсінуге динамикалық көшуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Рефлексивті құзыреттілікті болашақ мұғалімнің әрекетінің кілті ретінде тану қазіргі білім беру жағдайында оны қамтамасыз ететін дағдыларды қалыптастыру қоғамның алдына қоятын міндеттерін орындауға дайын, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылатын осы бейіндегі болашақ педагогтарды даярлаудың қажетті шарты болып табылады деп айтуға негіз береді.