Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған 07-2023
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университет
Аңдатпа

Мақалада болашақ мұғалімді кәсіби педагогикалық әрекетке дайындауда рефлексивті құзыреттіліктің маңыздылығы айтылады. Мұғалім құзыреттіліктерінің арасында рефлексиялық құзыреттілік маңызды орын алады. Болашақ мұғалімнің рефлексиялық құзыреттілігі тек әрекетте, педагогикалық өзара әрекеттесу мен қарым-қатынаста пайда болады және кәсіби білімнің, арнайы дағдылар мен құндылықтардың органикалық бірлігінде көрініс табады. Кәсіби әрекетте рефлексияны қолдану болашақ мұғалімге тәжірибесін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамыту процесіне ауыстыруды қамтамасыз етуге, дербестікті, кәсіби әрекет нәтижелеріне жауапкершілікті қажетті деңгейде қамтамасыз етуге, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі бағалау қабілетін дамытуға, сондай-ақ толық емес білімнен мұғалімнің жеке даму перспективаларын толық түсінуге динамикалық көшуді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Рефлексивті құзыреттілікті болашақ мұғалімнің әрекетінің кілті ретінде тану қазіргі білім беру жағдайында оны қамтамасыз ететін дағдыларды қалыптастыру қоғамның алдына қоятын міндеттерін орындауға дайын, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі жетілдіруге ұмтылатын осы бейіндегі болашақ педагогтарды даярлаудың қажетті шарты болып табылады деп айтуға негіз береді.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Узакбаева С.А., Абилова З. Т., Балтиева Р.Ю., . 2023. РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДАУДЫҢ МАҢЫЗДЫ ШАРТЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 4, 79 (Лип 2023), 32–41. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.004.