Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларындағы толерантты қарым-қатынасты дамытудың
теориялық-әдіснамалық аспектілері айқындалып, «толеранттылық», «қарым-қатынас» ұғымдарының
мәні философиялық, психологиялық және педагогикалық тұрғыдан талданады. Бастауыш сынып
оқушыларындағы толерантты қарым-қатынасты дамыту – көп жақты және көп функционалды
құбылыс, оның сипаты өзара әрекеттесу екендігі баяндалады.
Мақалада толерантты қарым-қатынас түсінігінің философиялық мәні: мәдениетті мінез-құлық,
таным, ойлау әрекеті, ақыл-парасаттылық, қарым-қатынас, белсенділік секілді сапалармен
сипатталады. Ал психологиялық және педагогикалық мәні: тұлғаны немесе затты қарсылықсыз,
күштеусіз қабылдауға дайындығы және қабілеті деп түсіндіріледі. Бастауыш сынып оқушыларында
толерантты қарым-қатынасты дамытуды анықтауғаарналған диагностика жұмыстары жүргізілді.
Анықтау экспериментінде В:В:Бойко әдістемесінің негізінде сауалнама алынып, нәтижесі талданды.
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған August 2020
76
152
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
толеранттылық, қарым-қатынас, өзара әрекеттестік, төзімділік, толерантты қарым- қатынас, субъект-субъектілі әрекеттестік.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
М.С.Каракулова А.Т.Туралбаева, . 2020. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 353–361. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.61.