Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ

Жарияланған August 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ, «Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»
Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш сынып оқушыларындағы толерантты қарым-қатынасты дамытудың
теориялық-әдіснамалық аспектілері айқындалып, «толеранттылық», «қарым-қатынас» ұғымдарының
мәні философиялық, психологиялық және педагогикалық тұрғыдан талданады. Бастауыш сынып
оқушыларындағы толерантты қарым-қатынасты дамыту – көп жақты және көп функционалды
құбылыс, оның сипаты өзара әрекеттесу екендігі баяндалады.
Мақалада толерантты қарым-қатынас түсінігінің философиялық мәні: мәдениетті мінез-құлық,
таным, ойлау әрекеті, ақыл-парасаттылық, қарым-қатынас, белсенділік секілді сапалармен
сипатталады. Ал психологиялық және педагогикалық мәні: тұлғаны немесе затты қарсылықсыз,
күштеусіз қабылдауға дайындығы және қабілеті деп түсіндіріледі. Бастауыш сынып оқушыларында
толерантты қарым-қатынасты дамытуды анықтауғаарналған диагностика жұмыстары жүргізілді.
Анықтау экспериментінде В:В:Бойко әдістемесінің негізінде сауалнама алынып, нәтижесі талданды.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
М.С.Каракулова А.Т.Туралбаева, . 2020. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ТОЛЕРАНТТЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫ ДАМЫТУДЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 353–361. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.61.