Мақалада қазақстандық орта мектептегі орта білімге қатысты медиа сауаттылық және медиабілім саласындағы зерттеу егжей-тегжейлі берілген. Ол оқыту мен оқу тәжірибесі бастауыш және орта мектеп оқушыларының медиа сауаттылығын қалай қолдауға болатынын жақсырақ түсіну үшін халықаралық зерттеулер арқылы Қазақстандағы тиісті БАҚ жағдайын зерттейді. Сондай-ақ мақала жалған ақпарат тарату мен жаңалықтарды бұрмалаумен байланысты мәселелердің шешімін табуға бағытталған. Зерттеу әдістері сандық онлайн сауалнама деректеріне, сондай-ақ сапалы сұхбат деректеріне негізделген. Онлайн сауалнамаға 96 оқушы, сұхбатқа 42 оқушы қатысты. Сауалнама Глубоковский ауданының білім беру бөлімінің «№1 Предгорненская орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің оқушылары арасында 2022 жылдың көктемінде өткізілді. Бұл зерттеудің негізгі аудиториясы – медиа білім беру саясаты мен тәжірибесінде ауқымды және жүйелі өзгерістерді жүзеге асыруға күші бар жергілікті, аймақтық, ұлттық саясаткерлер. Бұл мақалада медиа сауаттылықты мектеп бағдарламасына қалай енгізуге болатыны сипатталады және мектеп бағдарламаларында медиа сауаттылық қаншалықты қарастырылатыны туралы қысқаша шолу жасалады. Пайдаланушылардың сайтқа келу процесі олардың медиа ресурсты пайдалану жолының маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Атап айтқанда, іздеу жүйесі, сыртқы дизайн Интернеттен ақпаратты табу және бағалауда маңызды рөл атқарады. Біздің медиасауаттылыққа деген түсінігіміз бен көзқарасымыз ең алдымен орта мектеп сыныбында жүргізілген зерттеулерге негізделген. Медиа сауаттылықты оқыту мен оқыту тәжірибесі әртүрлі әдістерге негізделуі мүмкін, олардың көпшілігі белсенді оқытуға негізделген.
Бұл мақала Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы (Қазақстан) жүзеге асырып жатқан «Білім және ғылым жүйесін жаңғыртудың ғылыми негіздері» (ОR 11465474) ғылыми-техникалық бағдарламасы аясында дайындалған.