Бұл зерттеуде студенттердің Қазақстан университетінде hyflex гибридті оқыту технологиясын қабылдауы қарастырылды. Сонымен қатар, сапалы ақпаратты жинау әдісі қолданылды; статистикалық өлшемдер қолданылмайды олар гипотезалар мен зерттеуді қалыптастыруға қызмет етеді. 21 респонденттен алынған деректер негізгі сапалы зерттеу әдістемесі арқылы жинақталды: студенттер Hyflex гибридті оқытуды қалай қабылдайды және Hyflex гибридті оқыту технологиясын қаншалықты түсінетінін бағалау үшін студенттермен сұхбат жүргізілді.
Нәтижелерге сәйкес, студенттер Hyflex гибридті оқытуды қалайтыны және оны пайдалы деп санайтыны анықталды. Айтарлықтай студенттер әлі де кейбір қиындықтарға тап болады, ең алдымен жеке басты мәселелерге байланысты: мұғалімнің жүйелі бақылау әдетімен, өзін-өзі ұйымдастырудың әлсіздігімен, демек, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларының дамымағандығымен, басқа білім алушылармен және оқытушылармен өзара әрекеттесу мүмкіндіктерінің шектеулі болуы баршылық.
Бұл нәтижелер білім алушыларға олардың ресурстары мен мақсаттарын түсінуде қолдау көрсетудің, олардың табысқа жетуіне мүмкіндіктер жасаудың, қолда бар уақыт пен ресурстар шегінде студенттердің өзін-өзі бағалауын қолдау мен арттырудың маңыздылығын көрсетеді; сананы өзгерту және олардың оқу қызметін түсіну арқылы студенттердің қызығушылықтары мен қажеттіліктерін өзгерту болып келеді.