Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ

Жарияланған August 2020
Абылай хан атындағы ҚХҚ және ӘТУ
Аңдатпа

Мақалада мектепке дейінгі балалардың когнитивті-коммуникативтік шетел тілдік қызметінің
даму кепілі ретінде интегративтік қызмет түрлері қарастырылады. Мектепке дейінгі білім беру
мазмұнын интеграциялау, белгілі болғандай, "бала тұлғасының эмоционалды-зияткерлік саласын
дамытудың тиімділігін арттыру. Баланың шет тілін меңгеру кезіндегі білім беру қызметі одан
когнитивті функциялардың: сөйлеу, зейінді, қиялды және ойлауды дамытуда жаңа жетістіктерді
талап етеді.; баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуына жаңа жағдай жасайды , шетел тілін және
мәдениет мәдениетін үйретеді және екінші когнитивтік және тілдік сананы қалыптастыру әлемнің
өзге суретін қайта қалпына келтіру жолымен. Мектепке дейінгі білім беруді ізгілендіру проблемасын
шешуде мектеп жасына дейінгі кезеңнің адам өмірінің ерекше кезеңі ретіндегі қатынасына
негізделген міндеттері мен функциялары маңызды, өйткені дәл осы кезеңде әлем туралы идеялар
қалыптасады, баланың жеке басы қарқынды дамиды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ермахан А.Б., Кармысова М.К., . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 332–336. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.57.