Мақалада мектепке дейінгі балалардың когнитивті-коммуникативтік шетел тілдік қызметінің
даму кепілі ретінде интегративтік қызмет түрлері қарастырылады. Мектепке дейінгі білім беру
мазмұнын интеграциялау, белгілі болғандай, "бала тұлғасының эмоционалды-зияткерлік саласын
дамытудың тиімділігін арттыру. Баланың шет тілін меңгеру кезіндегі білім беру қызметі одан
когнитивті функциялардың: сөйлеу, зейінді, қиялды және ойлауды дамытуда жаңа жетістіктерді
талап етеді.; баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуына жаңа жағдай жасайды , шетел тілін және
мәдениет мәдениетін үйретеді және екінші когнитивтік және тілдік сананы қалыптастыру әлемнің
өзге суретін қайта қалпына келтіру жолымен. Мектепке дейінгі білім беруді ізгілендіру проблемасын
шешуде мектеп жасына дейінгі кезеңнің адам өмірінің ерекше кезеңі ретіндегі қатынасына
негізделген міндеттері мен функциялары маңызды, өйткені дәл осы кезеңде әлем туралы идеялар
қалыптасады, баланың жеке басы қарқынды дамиды.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ
Жарияланған August 2020
70
119
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ермахан А.Б., Кармысова М.К., . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ КОГНИТИВТІ-КОММУНИКАТИВТІК ШЕТЕЛ ТІЛДІК ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ДАМУЫНЫҢ КЕПІЛІ РЕТІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІК ҚЫЗМЕТ ТҮРЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 332–336. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.57.