Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ

Жарияланған August 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Мектепке дейінгі жастағы балаларда жиі кездесетін тіл кемшілігінің түрі- сөйлеу тілінің жалпы
дамымауы. Мақалада осы тіл кемшілігі бар мектепке дейінгі жастағы балалардың сөзжасам
дағдыларын қалыптастыру әдістемелерін қолдану ерекшеліктері берілген. Сөйлеу тілі жалпы
дамымаған мектепке дейінгі жастағы балалардың сөзжасам дағдыларын қалыптастыруға арналған
эксперименттік оқыту нәтижелерін талдай келе, мынандай қорытынды жасадық: балаларда
эксперимент барысында сөзжасам түсініктері, білім, білік және ауызша сөйлеу тілінде практикалық
қолдану дағдылары толық қалыптасты. Калыптастырушы экспериментте алынған тапсырмалар осы
балаларда сөйлеу қабілетінің құрамы ретінде, сөзжасам дағдыларының қалыптасқанын сенімді айтуға
мүмкіндік береді.
Мұндай жетістік, сөйлеу тілінің дамымауы кезіндегі жалпы түзете-тәрбиелеу үрдісіндегі ықпал
етудің жалпы тиімділігінің жоғарылауында көрініс тапты.
Қалыптастыру экспериментінің нәтижелерін талдау, сөйлеу тілі жалпыдамымаған мектепке
дейінгі жастағы балалардың сөзжасамын қалыптастыруға, арнайы құрастырылған білім беру
моделінің негізделгендігі мен өнімділігін дәлелдеді. Қалыптастырушы эксперимент, осы моделді
түзете-тәрбиелеп ықпал етудің жалпы жүйесінде қолданғанда жалпы сөйлеу тілі дамымаған
балалардың сөзжасау қабілетін тиімді қалыптастыруға мүмкіндік беретінін көрсетті.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Г.Б.Ибатова, . 2020. СӨЙЛЕУ ТІЛІ ЖАЛПЫ ДАМЫМАҒАН МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЗЖАСАМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 326–331. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.56.