Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған August 2020

77

145

Казахский национальный женский педагогический университет, Казахский наиональный педагогический университет имени Абая
Аңдатпа

Бұл ғылыми мақалада мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік құзіреттілігін
қалыптастырудың теориялық мазмұны қарастырылады. Баланың өз тұлғалық мүмкіндіктерін жүзеге
асыру үшін барлық жағдайды тудыру, баланың даралығын ашу, оның айқындалуына, дамуына,
тұрақтануына көмек беруде мектепке дейінгі ұйымның рөлі айқындалады. Мектепке дейінгі ұйымда
әрбір бала қайталанбайтын, ешкімге ұқсамайтын дара тұлға болып қалыптасуына ықпал ете отырып,
оқыту үрдісі барысында әрбір баланың әлеуметтік ортаға бейімделуіне жағдай туғызып білім беруді
ұйымдастыруды қажет етуге назар аударылған. Сондай-ақ, «әлеуметтік», «құзыреттілік», «әлеуметтік
құзыреттілік» ұғымдарына теориялық талдау жасалынған. Талданған ұғымдар нәтижесінде баланың
қоғамдық ортаға белсенді түрде кірігуіне, бейімделуіне, әлеуметтенуіне, яғни, болашақта «әлеуметтік
құзыреттілігі қалыптасқан» тұлға болып қалыптасуына мүмкіндік беретін жаңа мазмұнды әдістемені
жасау мектепке дейінгі білім берудің алдына қойылған міндет екендігі айтылады.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
К.М.Метербаева, Ғ.З.Таубаева, . 2020. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 322–326. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.55.