Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ҚА ЗА Қ ЭТНО ПЕДА ГО ГИКА  МА ТЕРИА ЛДА РЫ НЕГІЗІНДЕ О ҚУШЫЛА РДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚ БА ҒДА РЛА РЫН ҚА ЛЫПТА СТЫРУ

Жарияланған April 2023

184

127

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университет
Аңдатпа

Бұл мақалада қазіргі қоғамның қазіргі проблемалары, атап айтқанда үнемі қайта қарастыруды, қолайлы құндылықтарды өзгертуді және жаңа тәсілдерді әзірлеуді қажет ететін құндылық бағыттары туралы айтылады. Оқушылардың белгілі бір құндылықтарын мектепте жұмысты дұрыс ұйымдастыру арқылы дамытуға болады. Сондай – ақ, К.Вазинаның "ұжымдық ойлау әрекеті-адам дамуының моделі" технологиясы сияқты әртүрлі технологияларды қолдану арқылы іс жүзінде құндылық бағдарларын ұйымдастырудың мысалдары келтірілген. Құндылық бағдар белгілі бір қызмет процесінде қалыптасады. Білімге деген белсенді көзқарас – бұл оқыту процесін технологияландыру.

Қазақ этнопедагогикасы материалдарында бастауыш сынып оқушыларының құндылық бағдарларын қалыптастыру мәселесіне қысқаша талдау келтіріледі. "Жаратылыстану" курсының жеке тақырыптарын зерттеудің нақты мысалдарында физикалық дамудың этнопедагогикалық аспектілері ашылады. Авторлар қазақ этнопедагогикасын тәрбиелеу факторларына назар аударады: табиғат, сөйлеу өнері, халық ойындары, дәстүрлер, мұраттар, этнос өнері.

Қазақстан Республикасының Білім мазмұнын жаңарту жағдайындағы заманауи мектептер әлеуметтену мен жарқын тұлғаларды тәрбиелеуде қуатты ортаға айналуы керек. Сондықтан педагогикалық ғылым мен практикада халықтардың, соның ішінде қазақ халқының этнопедагогикалық және этномәдени мұрасын пайдаланудың оңтайлы нысандары мен әдістерін іздеу талабы өзекті болып табылады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Bakhtiyarova G., Kukenov Zh., . 2023. ҚА ЗА Қ ЭТНО ПЕДА ГО ГИКА  МА ТЕРИА ЛДА РЫ НЕГІЗІНДЕ О ҚУШЫЛА РДЫҢ ҚҰНДЫЛЫҚ БА ҒДА РЛА РЫН ҚА ЛЫПТА СТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 77, 1 (Квіт 2023), 220–228. DOI:https://doi.org/10.51889/1728-5496.2023.1.76.023.