Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ

Жарияланған August 2020

69

131

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақала мектеп жасына дейінгі оқушыларда шығармашылық ойлауды дамыту мәселесіне
арналған. Зерттеудің негізгі мақсаты студенттерде шығармашылық ойлауды дамытуда қосымша білім
беру мүмкіндіктерін ашу, өйткені бұл маңызды формалардың бірі. Әдебиеттерді зерделеу және
талдау негізінде шығармашылық ойлауды дамыту баланың белгілі бір шығармашылық іс-әрекет
түріне деген қызығушылығына негізделген: шахмат, би, күрес, көркем сурет немесе театр іс-
әрекеттері, фитодезин, модельдеу, робототехника және басқалары. Авторлар осы қызмет түрлерінің
ВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №2(66), 2020 г.
310
әрқайсысының әлеуеті мен мазмұнын ашып, оларды жүзеге асырудың жолдарын ұсынды.Ұсынылған
идеялар білім алу процесінде оқушылардың жеке қажеттіліктеріне негізделген жеке білім беру
траекторияларын құруда пайдалы болады, мұнда бала өзіс-әрекеттерін жоспарлауды үйренеді, өзін-
өзі басқару дағдыларын игереді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Л.Е. Агеева, Т.А. Левченко, . 2020. ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 309–313. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.52.