Мақала мектеп жасына дейінгі оқушыларда шығармашылық ойлауды дамыту мәселесіне
арналған. Зерттеудің негізгі мақсаты студенттерде шығармашылық ойлауды дамытуда қосымша білім
беру мүмкіндіктерін ашу, өйткені бұл маңызды формалардың бірі. Әдебиеттерді зерделеу және
талдау негізінде шығармашылық ойлауды дамыту баланың белгілі бір шығармашылық іс-әрекет
түріне деген қызығушылығына негізделген: шахмат, би, күрес, көркем сурет немесе театр іс-
әрекеттері, фитодезин, модельдеу, робототехника және басқалары. Авторлар осы қызмет түрлерінің
ВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №2(66), 2020 г.
310
әрқайсысының әлеуеті мен мазмұнын ашып, оларды жүзеге асырудың жолдарын ұсынды.Ұсынылған
идеялар білім алу процесінде оқушылардың жеке қажеттіліктеріне негізделген жеке білім беру
траекторияларын құруда пайдалы болады, мұнда бала өзіс-әрекеттерін жоспарлауды үйренеді, өзін-
өзі басқару дағдыларын игереді.
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ
Жарияланған August 2020
69
131
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
«4K» білім беру моделі, шығармашылық, шығармашылық ойлау, мектепке дейінгі сынып, қосымша білім беру.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Л.Е. Агеева, Т.А. Левченко, . 2020. ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ СЫНЫПТАРЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 309–313. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.52.