Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ

Жарияланған October 2023
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлемтілдері университет
Аңдатпа

Мақала авторлары болашақ шет тілі мұғалімдерінің нарративтік құзыреттілігін қалыптастыруда технологияларды интеграциялаудың ерекшеліктері мен әсерін зерттеуге ерекше назар аударады. Шет тілді білім беру саласындағы мамандардың мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде нарративтік құзыреттілігін қалыптастырудың маңыздылығы атап өтіледі. Болашақ мамандардың кәсіби дайындығы мен шығармашылығын ынталандыратын технологияларды біріктірудің оң синергетикалық әсерін дәлелдеуге әрекет жасалды. Нарративтік мәтін лингвистикалық, мәдени және экстралингвистикалық білімнің қайнар көзі ғана емес, сонымен қатар шет тілі әлемінің лингвистикалық және тұжырымдамалық бейнесі болып табылады және болашақ шет тілі мұғалімдерінің нарративтік құзыреттілігін қалыптастыру процесінде пәндік мазмұнның қайнар көзі ретінде қарастырылады. Зерттеу нәтижесінде тек jigsaw reading технологиясымен жұмыс істейтін студенттермен салыстырғанда технологиямен біріктірілген білім беру процесіне қатысатын студенттердің айтарлықтай жоғары көрсеткіштерін анықтады. Нәтижелер академиялық жетістіктерді, бірлескен жұмыстың дамыған дағдыларын, сыни ойлауды және нарративтік құзыреттілігін қалыптастыруды талдау арқылы алынды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д. , Кулибина Н.В., . 2023. БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ИНТЕГРАЦИЯЛАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 212–223. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.018.