Мақалада оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастырудағы ақпараттық-
коммуникациялық технологиялардың ролі қарастырылады. Қазақстан Республикасының жоғары оқу
орындарындағы оқу процесінде қолданылып келе жатқан, ұсынылып отырған мәселенің өзектілігі
талданған. Сонымен қатар, мақалада «танымдық белсенділік», «танымдық іс-әрекет және оның
құрылымы», «ақпараттық-коммуникциялық технологиялар» ұғымы нақтыланып, қазіргі сабақтағы
ақпараттық-коммуникциялық технологияларды пайдаланудың өзектілігі келтірілген. Оқушылардың
танымдық іс-әрекетін белсенділендірудің құралдары мен әдістері және формалары талданған.
Оқушылардың белсенділігін оятатын негізгі факторлар келтірілген. Оқушылардың танымдық
қызығушылығын дамытуды қамтамасыз ететін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың
мүмкіндіктері ерекшеленген. Сондай-ақ, мультимедиа оқушылардың танымдық іс-әрекетін
белсенділендірудегі мультимедиа технологияларының мүмкіндіктері келтіріліп, аталған
технологияның негізгі элементтері мен мультимедиалық презентациялардың мүмкіндіктері
көрсетілген.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
Жарияланған August 2020
101
195
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ш.И. Джанзакова, А. Байкутова, Ж.Макишева, . 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 278–283. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.46.