Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ

Жарияланған August 2020
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Мақалада оқушылардың танымдық белсенділігін қалыптастырудағы ақпараттық-
коммуникациялық технологиялардың ролі қарастырылады. Қазақстан Республикасының жоғары оқу
орындарындағы оқу процесінде қолданылып келе жатқан, ұсынылып отырған мәселенің өзектілігі
талданған. Сонымен қатар, мақалада «танымдық белсенділік», «танымдық іс-әрекет және оның
құрылымы», «ақпараттық-коммуникциялық технологиялар» ұғымы нақтыланып, қазіргі сабақтағы
ақпараттық-коммуникциялық технологияларды пайдаланудың өзектілігі келтірілген. Оқушылардың
танымдық іс-әрекетін белсенділендірудің құралдары мен әдістері және формалары талданған.
Оқушылардың белсенділігін оятатын негізгі факторлар келтірілген. Оқушылардың танымдық
қызығушылығын дамытуды қамтамасыз ететін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың
мүмкіндіктері ерекшеленген. Сондай-ақ, мультимедиа оқушылардың танымдық іс-әрекетін
белсенділендірудегі мультимедиа технологияларының мүмкіндіктері келтіріліп, аталған
технологияның негізгі элементтері мен мультимедиалық презентациялардың мүмкіндіктері
көрсетілген.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ш.И. Джанзакова, А. Байкутова, Ж.Макишева, . 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 278–283. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.46.