Заманауи білім беруді жаңғырту мұғалімнен мектеп жасына дейінгі балалармен оқу іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдерін сапалы өзгертуді талап етеді. Бұл зерттеуде Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті «ҚазҰПУ» студенттерінің пандемияға дейінгі және одан кейінгі АКТ құзыреттілігінің динамикасы талданады. Сонымен бірге, оқушылардың АКТ құзыреттілігін анықтау кезінде авторлар мектепке дейінгі мекеменің болашақ педагогының АКТ құзыреттілігі заманауи ақпараттық технологияларды кәсіби-педагогикалық іс-әрекетте пайдалануға дайындық дәрежесін сипаттайтынына және 3 деңгейді қамтитынына сүйенді. цифрлық сауаттылық: базалық деңгей, АКТ мотивациялық компонентінің деңгейі – АКТ негізіндегі білім беру технологияларын меңгеру және құзыреттілік деңгейі. Мақалада зерттеу нәтижелеріне талдау, оның ішінде студенттердің АКТ саласындағы білімдері мен дағдыларының деңгейі, болашақ кәсіби қызметінде АКТ-ны қолданудың маңыздылығына баға берілген және одан әрі зерттеуге ұсыныстар берілген.
ЦИФРЛІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДЫҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ДИНАМИКАСЫ
Жарияланған February 2023
140
108
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Abdulina M., Sarsenbayeva F., Shintaeva L. , . 2023. ЦИФРЛІК БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДЫҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ АКТ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ДИНАМИКАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 76, 4 (Лют 2023), 125–136. DOI:https://doi.org/10.51889/4795.2022.77.72.013.