Бұл мақалада жобалап оқыту технологиясының орындалу тізбегі мен жіктелу ретінде айтылған. Білім алушы студенттердің жоғары оқу орындарында білім беру мазмұнының құрамдас бөліктері тұлғаға бағытталған жеке тұлғаның шығармашылық ойлау нәтижесінде пайда болатын, зерттеушілерге білім алушылардың қазіргі білім берудегі жаңашылдық мәселесін шешудің бір жолы болып көрінеді. Болашақ педагог-тәрбиешілердің маңызды қасиеттерін қалыптастыруға жаңа тәсілдер мен оқыту технологияларын қолдану арқылы мүмкін болады. Жобалық оқытудағы кәсіби мәнді қасиеттерді қалыптастыруға арналған оқытудың табысты түрі ретінде қарастыру үшін «педагогикалық технология», «жобалық оқыту» және «жобалық әдіс» анықтамалары кеңінен қолданысқа енгізіліп келеді. Жобаға қатысушылар бүкіл циклды жүзеге асыру. Инновациялық технологиялар мен жобалап оқыту технологиялардың қарқынды дамуы технологиялардың педагогикалық процестегі бейімдеу процестерінде жүзеге асуы. Оқытуда өмірлік циклдер мен инновациялық жобаларына баса назар аудару ұсынылады, өйткені нақты инновациялық жобаларды зерттеу, инженерия, кәсіпкерлік және дизайн міндетті компоненттер болып табылуы. Жобалық іс-әрекеттің шеңберін сипаттау қажеті студенттердің жоба жасауға қойылатын талаптарының тізімдеріне байланысты. Инновациялық технологиялар мен жобалап оқыту технологиялардың қарқынды дамуы технологиялардың педагогикалық процестегі бейімдеу процестерінде жүзеге асады. Педагогикалық жобалау пәндерінде: технологиялар мен әдістер; білім беруді басқару; инновациялық педагогикалық қызмет; білім беру процесі; білім беру жүйелері және т. б. болуы мүмкін
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ
Жарияланған February 2023
137
213
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Серкан Kелесуглу., Мамытбаева Ж.А., Сержанулы Б. . . 2023. БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ІС-ӘРЕКЕТІН ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ МАЗМҰНЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 2, 77 (Лют 2023), 106–115. DOI:https://doi.org/10.51889/9197.2022.53.76.011.