Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРТТЕЛУ МАҢЫЗЫ

Жарияланған November 2022

141

135

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университет
Аңдатпа

Мақалада дуальді оқыту элементтерін болашақ педагогтардың кәсіби даярлау үрдісіне ендіру мәселесі баяндалады. Және де, кәсіби білім беруде дуальді оқытудың әдіснамалық амалдарына жүйелілік-кешендік, жүйелілік-құрылымдық, жүйелілік-іс-әрекеттік, жүйелі-біріктірілген және жүйелілік-тарихи амалдары қарастырылған.

Германиядағы дуальді оқыту жағдайында болашақ мамандардың құзыретіліктері жайлы қарастырылады. Мұндай экстрафункциональды біліктілік шешуші біліктілік сипатымен ерекшеленеді. Жалпы біліктілікті үш деңгейін бөліп көрсеткен. Сонымен қатар, материалдық білім мен іскерліктерінде көрсеткен. Кәсіби білім беруде болашақ педагогтардың практикалық біліктерін дамыту мәселесі зерттелген. Білім алушылардың тәжірбиелік іскерлігін талдай отырып, практикалық даярлық, әлеуметтік серіктестік ұғымдарын қарастырған. Әлеуметтік серіктестік кәсіпорындар мен байланысты күшейту, оқу орындарына қосымша мүмкіндіктерге жол ашу қарастырған. Дуальді оқыту барысында қолданылатын оқыту принциптеріне кеңіне тоқталған. Сондай ақ, кәсіби білім беруді жаңарату, алдымен, білім алушылардың тәжірибелік оқуын жаңарту дей келе, оқытуды жаңартудың маңызды жағдайларына тоқталған. Жалпы алғанда, кәсіби білім берудің негізгі міндеті болашақ маманның кәсіби қызметке толық даярлағын қалыптастыру деп көрсеткен. Педагогикалық тұрғыдан алғанда, әлеуметтік серіктестік заманауи өндіріс талаптарын ескере отырып, маманның жалпы және кәсіби мәдени деңгейін арттару, кәсіби және жеке қасиеттері қарасытырылған

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сманова А.А., Айтенова Э.А., Косшыгулова А.С., . 2022. ГЕРМАНИЯ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДУАЛЬДІ ОҚЫТУДЫҢ ЗЕРТТЕЛУ МАҢЫЗЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 76 (Лис 2022), 94–107. DOI:https://doi.org/10.51889/1960.2022.29.70.008.