Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

Жоғары педагогикалық білім берудегі интеграцияның, интеграциялық процестердің әдіснамалық негіздері

Жарияланған November 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада авторлар қазіргі қоғамның педагогтың жаңа түрін – кәсіби құзыреттіліктері қазіргі білім беру сұраныстарына жауап беретін әмбебап (интеграцияланған) педагогты даярлау қажеттілігіне сүйене отырып, Қазақстан Республикасының Жоғары педагогикалық білім беру жүйесінде болашақ педагогтарды даярлау сапасын қарастырады және талдайды. Интеграцияның, интеграциялық процестердің, интегративті және басқа тәсілдердің маңыздылығы болашақ мұғалімдердің кәсіби дайындығының сапасын арттыруда, олардың интегративті сипаттағы қасиеттері мен қасиеттерін қалыптастыруда өзектендіріледі. Сондай-ақ, авторлар басқа зерттеушілердің ғылыми еңбектерінде білім берудегі интеграциялық процестердің әдіснамалық деңгейі университет оқытушыларының әдіснамалық мәдениетінің қалыптасу деңгейімен және болашақ мұғалімдердің өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі тану, өзін-өзі анықтау сияқты динамикалық сипаттамаларын қалыптастыру қажеттілігімен тығыз байланысты екенін түсінуге баса назар аударылғанын атап өтті.  

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Жампеисова К.К., Хан Н.Н., . 2022. Жоғары педагогикалық білім берудегі интеграцияның, интеграциялық процестердің әдіснамалық негіздері. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 75, 3 (Лис 2022), 5–12. DOI:https://doi.org/10.51889/6427.2022.13.28.001.