Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ПЕДАГОГИКАДАҒЫ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ТӘСІЛ: МӘСЕЛЕЛЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР

Жарияланған August 2020
М.Акмулла атындағы Башқұрт мемлекеттік педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада заманауи педагогиканың синергетика тәсілін пайдалану мүмкіндіктері талданады.
Педагогика теориясы мен практикасындағы синергетикалық тәсілдің даму болашағына студенттердің
өзіндігінен білім алу мен шығармашылығының кеңейіуін, пәнаралық, сыни ойлау, шығармашылық
ойлау және т.б. жатқызуға болады.
Педагогикалық үдеріссинергетикалық парадигма тұрғысынан оқушының өздігінен білім алуына,
дәстүрлі білім беру тәжірибесінеқарағанда мол мүмкіндік береді, ғұрыптық тәжірибеде мұғаліммен
оқушы арасындағы қатынаста, ұстаз доминантты рөлге ие болып, білім беру жүйесінде оқушыға
шығармашылық ой еркіндігін бермейді.
Ғылыми қоғамдастықта педагогикалық үдерісте синергетика қағидалары мен
тұжырымдамаларын, түсініктерін қолдануға тек оң ғана емес, сонымен қатар теріс көзқарастар бар.
Адамның әмбебаптығы, біріншіден, оның еркіндігінің кеңдігін, екіншіден, нақты белгіленген
заңдарға, атап айтқанда, өмірдің алуан түрлі жағдайларында басқа адамдармен дұрыс қарым-қатынас
мәнмәтініндегі адамжанының рухани құрылымын білдіреді. Сондықтан педагогикалық практикадағы
синергетикада адамның жан-жақты даму талаптарынының мүмкіндіктері сарқылмайды. Синергетика қағидалары гуманизм мен дамушы педагогиканың қағидаларына қайшы келмеуі, керісінше, олар өз
кезегінде оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық әдістеріне кедергі жасамауы үшін білім мен тәрбие
беруде әртүрлі тәсілдерді үйлесімді біріктірудегі қолданыс мәселесі қозғалады

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Биисова Г.И., Мадалиева Ж.Қ, . 2020. ПЕДАГОГИКАДАҒЫ СИНЕРГЕТИКАЛЫҚ ТӘСІЛ: МӘСЕЛЕЛЕР МЕН МҮМКІНДІКТЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 19–24. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.03.