Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ТӘЛІМГЕРЛІК МЕКТЕПТЕГІ ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫ ДЕРБЕСТЕНДІРІЛГЕН СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ

Жарияланған February 2023
Павлодар педагогикалық университет
Аңдатпа

Қазір мектеп мұғалімнен педагогикалық сауаттылық пен құзыреттілікті, жоғары шеберлік пен терең білімді талап етеді. Оқытылатын пәнді меңгерудің жоғары деңгейінен басқа, мектеп мұғалімі үшін балалармен қарым-қатынас жасау, оларды қызықтыра білу маңызды. Қазіргі заманғы интерпретацияда жас мұғалімдермен жұмыс істеудің әртүрлі формалары бар, олар мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыруға және оларға бейімделудің қиын жолынан өтуге көмектеседі. Мақалада мектепте тәлімгерлікті ұйымдастыру мәселесі қарастырылады.

Қазіргі уақытта мектептерде жас мұғалімнің өз жұмысының басында жеткілікті білімі бар, бірақ дағдылары жеткіліксіз, өйткені ол әлі кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастырған жоқ, сондықтан жас мұғалімге тәлімгер оқытушының тұрақты әдістемелік көмегі қажет. Тәлімгер жас педагогтарды кәсіби шеберлік негіздеріне оқыту, қамқорлықтағы балалардың тұрақты дамуы мен кәсіби өсуіне қамқорлық жасау, жас маман маған жүгінген барлық кәсіби мәселелерді шешу үшін жауапкершілікті өзіне алады. Тәлімгер жас мамандармен үнемі мақсатты қарым-қатынас жасауға қызығушылық танытуы керек және осы қарым-қатынастың бастамашысы болуы керек, олардың жұмысының нәтижелерін бағалауда оң болуға, өз қамқоршыларының қателіктеріне шыдамды болуға, тәлімгермен бірге алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізетініне сенімділік беруі керек.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Utilova A., Satynskaya А., Shakenova T. . 2023. ТӘЛІМГЕРЛІК МЕКТЕПТЕГІ ЖАС ПЕДАГОГТАРДЫ ДЕРБЕСТЕНДІРІЛГЕН СҮЙЕМЕЛДЕУДІҢ БІР ТҮРІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 76, 4 (Лют 2023), 96–105. DOI:https://doi.org/10.51889/2124.2022.24.15.010.