Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ТЕОРИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДЫҢ МӘНІ МЕН ФАКТОРЛАРЫ ТҰРАЛЫ

Жарияланған March 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Ұлттық білім жүйесі жаhандық, әлеуметтік- экономикалық өзгерістерге ден қоя отырып, орта
білім мазмұның үнемі жаңартып отырады.Оқушының білім беру тәжірибиесін дамытуға ықпал ететін
факторлары білім беру жүйенің бір бөлігі болып табылады.Мақалада білім беру мазмұнын жаңарту
мәніне арналған бірқатар авторлардың теориялық зерттеулері қарастырылады. Авторлар оқу
жоспарының құрамдас бөліктерін өзара байланыстыра отырып, соның ішінде мақсаттары мен
міндеттерінің мазмұның жаңартуда жүйелі тәсілдерін ескеруді қажет етеді. Орта мен қоғамның
мүдделерін білдіретін, білім мазмұнының, оқушылардың ойлау қабілеті мен барлық мұғалімнен
алыңған жаңа білім сабақ кезінде құрамдастырылып белгілі бір байланыста жүргізіледі.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Әли Р.Ө., Кошербаева A.Н. Куламбаевa К.К. . 2020. ТЕОРИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ БІЛІМ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУДЫҢ МӘНІ МЕН ФАКТОРЛАРЫ ТҰРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 35–39. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.05.