Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ

Жарияланған March 2020
Инновациялық Еуразия университеті
Аңдатпа

Мақалада биология сабақтарында жобалық қызмет технологиясы арқылы оқушылардың
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселелері қарастырылады. Жоба қызметі – заманауи
мектептің тиімді оқу технологияларының бірі. Мұғалімнің басшылығы мен оқушылардың мақсатты,
дербес қызметі болып табылады. Мұғалім жоба мен жұмыс барысында барлық оқушылардың
жағымды эмоционалдық көңіл-күйін жасайды және тең құқықты серіктес сенімді қарым-қатынасты
ұйымдастырады. Осы технологияның мәні – балалардың белгілі бір білім сомасын игеруді
болжайтын белгілі бір мәселелерге қызығушылығынын таландыру және жобалық іс-әрекет арқылы
алынған білімді іс жүзінде қолдануды көрсету. Бұл жоба жеке жұмысқа, жұптық, топтық жұмыстарға
арналған. Бұл ретте мұғалімнің рөлі өзгереді – қарапайым білім ордаларынан, ол білімді меңгеру
барысын данақты ынтымақтастыққа көшуге ықпал ете отырып, білім алушылар мен бірлескен
жұмысты нақты ұйымдастырушы болады.
Жобалық іс-әрекет негізінде оқушылардың танымдық дағдыларын дамыту, өз білімдерін
өздігінен құрастыра білу, ақпараттық кеңістікте бағдарлай білу, сыни және шығармашылық ойлауды
дамыту жатыр. Бұл технология оқушыларға өз оқу-танымдық іс-әрекеті барысында білім алуға
мүмкіндік береді. Жобалық іс-әрекет қазіргі уақытта оқушылардың негізгі құзыреттілігін
қалыптастырудың ең тиімді құралдарының бірі болып табылады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Г.М. Бобизода, Т.Ж. Шакенова, Н.Ж. Шакенова, . 2020. ЖОБАЛАУ ПРОЕКТ - ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ НӘТИЖЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 254–260. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.46.