Қазақстан Республикасында орта білімнің жаңартылған мазмұнын енгізу мектеп басшыларының
басқару функцияларын жетілдірумен байланысты бірқатар проблемаларды айқындады. Жаңартылған
білім беру жүйесі басқарудың жаңа парадигмасын, басқарудың жаңа әдістерін және менеджменттің
заманауи теориясын енгізуді талап етеді.
Бұл мақалада мектеп директорларының ХХІ ғасырдың жаңа талаптарына дайындығын
қалыптастыру мәселесінің өзектілігі қарастырылады. Сонымен қатар мақалада мектепішілік
бақылаудың түрлі формаларына, мектеп директорларының құзыреттеріліктері мен дағдыларына
арналған педагогикалық зерттеу нәтижелері қарастырылған.
ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Жарияланған March 2020
66
219
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Берикханова А.Е., Бипажанова А.Б., Сайфуллақыз Б, . 2020. ОРТА БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПІШІЛІК БАҚЫЛАУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 249–253. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.45.