Мақалада болашақ бастауыш сынып педагогтерінде цифрлық дағдыны қалыптастырудың даму эволюциясы баяндалады. Зерттеулерге сүйеніп, даму эволюциясының 4 кезеңін талдаймыз. Болашақ бастауыш сынып педагогтерінде цифрлық дағды қалыптастырудың теориялық аспектілерін зерделеуде цифрлық дағды, цифрлық сауаттылық, цифрлық оқыту, мобильді білім, адам мен компьютер білімдік қатынасы, E-дидактика және т.б. ұғымдық категориялары сипатталады. Мақалада білім берудегі цифрлық дағдының бірнеше түрін талдап көрсетеді, олар: жалпы сандық дағдылар (пайдаланушы), кәсіби цифрлық дағдылар, проблемаға бағытталған сандық дағдылар, қосымша сандық дағдылар.
Болашақ бастауыш сынып педагогтерінің цифрлық дағды түсінігіне деген қатынасын анықтауда «Тұлғаның цифрлық дағды туралы түсінігі» атты авторлық сауалнама жүргізілгендігі талданады.