Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БАЙЛАНЫСТЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ТАРАПТАРЫН ЗЕРТТЕУ В БІЛІМ БЕРУ ҒЫЛЫМЫ

Жарияланған June 2022
Торайғыров университет
Аңдатпа

Бұл мақаланың мақсаты - қарым-қатынас табиғаты туралы теориялық түсінік беру. Білім беру саласындағы қарым-қатынас тараптарын зерттеудің өзектілігі оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттеріне жауап беретін, яғни толыққанды педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыратын педагог пен оқушының тиімді ынтымақтастығы мен өзара түсіністігі қажеттілігімен анықталады. Мақалада қарым-қатынастың интерактивті, коммуникативті және перцептивті жақтарының компоненттері егжей-тегжейлі қарастырылған. Талдау қарым-қатынасты күрделі, көп функционалды және көп компонентті процесс ретінде түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін сипаттауға арналған. Авторлар қарым-қатынас тұжырымдамасын және оның психологиялық-педагогикалық ғылымдағы аспектілерін зерттеуге бағытталған ғылыми жарияланымдарды талдады. Отандық және шетелдік ғалымдардың қарым-қатынас терминін түсінуге және анықтауға арналған ғылыми көзқарастары келтірілген, қарым-қатынас процесінің кеңістіктік және уақыттық сипаттамаларын ескере отырып, мазмұнды және функционалды құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып, байланыс жақтары көрсетілген. Мақалада Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының студенттері мен магистранттары арасында кәсіптік бағыттағы интерактивті қарым-қатынастың тиімділігін диагностикалау нәтижесі ұсынылған.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Оспанова Б.Б., Аубакирова Р.Ж., Акпарова Ж.М. , . 2022. БАЙЛАНЫСТЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ТАРАПТАРЫН ЗЕРТТЕУ В БІЛІМ БЕРУ ҒЫЛЫМЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 26–36. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.03.