Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ

Жарияланған March 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада бастауыш сынып мұғалімдерін әртүрлі педагогикалық технологиялар негізінде өзін-өзі тәрбиелеуге дайындау мәселесі қарастырылған. Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындаудың үлгісі ұсынылған және оның негізгі блоктарын оқу үдерісін құру логикасына сәйкес теориялық негіздеу: мақсатты; мазмұны; технологиялық; рефлексивті-бағалау; тиімді. Модель интегративті болып табылады, ол нәтижеге қол жеткізу шарттарына сәйкес компоненттерді қосуға немесе алып тастауға мүмкіндік береді. Нысаналы блок білім беру және кәсіптік оқу бағдарламаларының, жұмыс берушілердің және еңбек нарығының талаптары түрінде көрсетілген әдістемелік негізді, жұмыс істеу қағидаттарын және әлеуметтік тәртіпті ескере отырып құрылады. Мазмұндық блогы студенттерді кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындаудың кешенді бағдарламасында көрсетілген. Технологиялық блоктың негізгі мақсаты әлеуметтік-педагогикалық қызметтің бағыттарын, оқу үдерісін ұйымдастыру және басқару болып табылады. Нәтижелерді талдау, болжау және бағалау кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындықты бағалаудың (рефлексивті-бағалау блогы) әзірленген жүйесіне сәйкес жүзеге асырылады.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
D.B.Shayakhmetova, A.A.Tautenbayev, . і Tautenbayeva , A. 2020. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 194–201. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.35.