Бұл мақалада бастауыш сынып мұғалімдерін әртүрлі педагогикалық технологиялар негізінде өзін-өзі тәрбиелеуге дайындау мәселесі қарастырылған. Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындаудың үлгісі ұсынылған және оның негізгі блоктарын оқу үдерісін құру логикасына сәйкес теориялық негіздеу: мақсатты; мазмұны; технологиялық; рефлексивті-бағалау; тиімді. Модель интегративті болып табылады, ол нәтижеге қол жеткізу шарттарына сәйкес компоненттерді қосуға немесе алып тастауға мүмкіндік береді. Нысаналы блок білім беру және кәсіптік оқу бағдарламаларының, жұмыс берушілердің және еңбек нарығының талаптары түрінде көрсетілген әдістемелік негізді, жұмыс істеу қағидаттарын және әлеуметтік тәртіпті ескере отырып құрылады. Мазмұндық блогы студенттерді кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындаудың кешенді бағдарламасында көрсетілген. Технологиялық блоктың негізгі мақсаты әлеуметтік-педагогикалық қызметтің бағыттарын, оқу үдерісін ұйымдастыру және басқару болып табылады. Нәтижелерді талдау, болжау және бағалау кәсіби өзін-өзі тәрбиелеуге дайындықты бағалаудың (рефлексивті-бағалау блогы) әзірленген жүйесіне сәйкес жүзеге асырылады.
БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ
Жарияланған March 2020
64
194
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
өзін-өзі дамыту
кәсіби құзіреттілік
болашақ бастауыш сынып мұғалімдері
педагогикалық іс-әрекеттер мен технологиялар
модель
дайындық
, бағалау критерийлері
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
D.B.Shayakhmetova, A.A.Tautenbayev, . і Tautenbayeva , A. 2020. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ КӘСІБИ ДАМЫТУҒА ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮЛГІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 194–201. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.35.