Бұл мақалада жоғары сынып оқушылары мен кәсіби бағдарлау жұмыстарын ұйымдастыру және
жүргізу бойынша педагог-психолог, психолог студенттерге арналған психологиялық-педагогикалық
пәндер оқытушыларына супервизорлық тәжірибе баяндалды. Оптант пен дамыту жұмыстарының,
мамандықтаңдауға арналған кәсіби кеңес берудің, психодиагностиканың мәселелері қарастырылады,
сонымен қатар, кәсіби бағдарлау жұмыстарының болашақ бағыттары, қиындықтары мен қателіктері
қарастырылады.
Ерікті-жоғары сынып оқушылары мен кәсіби бағдарлау іс-шараларын жүргізуге арналған
«Психология» және «Педагогика және психология» бакалавриатының білім беру бағдарламалары
студенттері ішінен еріктілерді дайындау бойынша алдын ала даярлау жұмыстарына толық сипаттама
беріледі. Жеткіншек-жоғары сынып оқушылары мен кәсіби бағдарлау жұмыстарын жүргізуге
құжаттарды рәсімдеу рұқсаты мен іріктемені қалыптастыру технологиясы ашылады.
Бір қатар психодиагностикалық әдістемелерді қолданудың әлеуетті мүмкіндіктері талданады.
Оларды жүргізу және интерпретациялау бойынша ұсыныстар беріледі.
Кәсіби бағдарлауды белсендіруші әдістерді қолдану тиімділігі мен оларды дамытушы тренингті
сабақтар құрылымына қосудың мақсатқа сәйкестігі көрсетіледі. Кәсіби бағдарлаудың барлық
бағдарламасы Е.А. Климов бойынша мамандықтар жіктемесі мазмұнына сәйкес құрылды.
Мақалада жоғары сынып оқушылары мен кәсіби бағдарлау іс-әрекетінде психолог, педагогпсихолог студенттердің практикалық дағдыларын дамыту тәжірибесі мен оның келешегі талдауға
алынды
СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ
Жарияланған June 2021
87
154
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби бағдарлау, жеке кәсіби перспектива, мамандықтар жіктемесі, белсендіруші кәсіби бағдарлау әдістемелері, тренинг, бастапқы кәсіби кеңес беру.
vocational guidance, personal professional perspective, classification of professions, activating vocational guidance techniques, training, primary vocational consultation.
кәсіби бағдарлау
жеке кәсіби перспектива
мамандықтар жіктемесі
белсендіруші кәсіби бағдарлау әдістемелер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ш.С. Демисенова, . 2021. СУПЕРВИЗИЯ КАК ОРИЕНТИР В РАЗВИТИИ ПРАКТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ СТУДЕНТОВ ПО ОРГАНИЗАЦИИ ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 77–86. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.10.