Зерттелетін мәселенің өзектілігі болашақ тәрбиешілер мен мектепке дейінгі ұйымдардың тәрбиешілерін даярлау білім беруде маңызды рөл атқарады және болашақ ұрпаққа әсер етеді. Балаларда идеяларды нақты және нақты білдіру, сыни және шығармашылық ойлау, танымдық дағдыларды шебер пайдалану қабілеттерін дамыту қажет. Мақаланың мақсаты ертегі терапиясы әдістерін қолдана отырып, мектепке дейінгі тәрбиешілер мен педагогтарды оқыту жолдарын тиімді және мақсатты түрде ашу болып табылады. Бұл әдіс әр түрлі жастағы балалар үшін әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесудің дамуына ықпал етеді, бірақ бұл әдістер мен формалардың балалардың жас санатына сәйкес келуі маңызды. Бұл мәселені зерттеудің жетекші әдістері талдау және салыстыру әдістері болып табылады, олар болашақ мұғалімдерді ең жақсы таңдау арқылы оқытудың сапалы тәсілдерін тануға көмектеседі, сонымен қатар мәселені кең парадигмадан тар және нақты түсіну жүйесіне логикалық түрде қарастыруға болатын шегеру әдісі болып табылады.
Мақалада ертегі терапиясын тәрбиелеудің, білім берудің және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырудың маңызды бөлігі ретінде қолдану негізінде мектепке дейінгі ұйымдар үшін мұғалімдерді даярлаудың жолдары мен әдістері ашылып, негізделген және болашақ тәрбиешілер мен балалардың коммуникативтік дағдыларын дамытудың маңыздылығы анықталды. Мақала материалдары оқытушылар мен тәрбиешілер болатын студенттер мен болашақ оқытушылар үшін, сондай-ақ кәсіби деңгейін жоғарылатқысы келетіндер үшін, балалармен роботтағы ертегі терапиясының әдістері мен әдістерін игеріп, оларды тиімді және сапалы ете отырып, тәрбиелеу мен оқыту дағдыларын жетілдіргісі келетіндер үшін практикалық құндылық болып табылады.