Автор болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби деңгейін арттыру үшін, сондай-ақ
бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесін жетілдіру үшін зерттеудің өзектілігі мен
маңыздылығын негіздейді. Автор «сөйлеу іс-әрекеті», «кәсіби іс-әрекетке дайындық», «сөйлеу ісәрекетін ұйымдастыруға дайындық», «педагогикалық шарттары» ұғымдарына теориялық талдау
жүргізді.
Автор сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыруға дайындықты тілдік даму туралы психологиялықпедагогикалық білім, сөйлеу іс-әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу дағдылары, осы деректерді
бастауыш мектептің педагогикалық үдерісінде пайдалану туралы кешен ретінде қарастырады.
Мақалада оқушылардың сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыруға дайындығы туралы түсініктерді
анықтау мақсатында студенттердің сауалнама нәтижелері берілген және оның қалыптасуының
педагогикалық шарттары ашылады. Автор сауалнама нәтижелері мен әдеби көздерді теориялық
талдау негізінде қорытынды жасайды.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Жарияланған March 2020
106
133
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Р.К. Дюсембинова, М.Т. Кожамбердина, . 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 161–165. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.29.