Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ

Жарияланған March 2020

106

133

Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Аңдатпа

Автор болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби деңгейін арттыру үшін, сондай-ақ
бастауыш сынып оқушыларын оқыту процесін жетілдіру үшін зерттеудің өзектілігі мен
маңыздылығын негіздейді. Автор «сөйлеу іс-әрекеті», «кәсіби іс-әрекетке дайындық», «сөйлеу ісәрекетін ұйымдастыруға дайындық», «педагогикалық шарттары» ұғымдарына теориялық талдау
жүргізді.
Автор сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыруға дайындықты тілдік даму туралы психологиялықпедагогикалық білім, сөйлеу іс-әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу дағдылары, осы деректерді
бастауыш мектептің педагогикалық үдерісінде пайдалану туралы кешен ретінде қарастырады.
Мақалада оқушылардың сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыруға дайындығы туралы түсініктерді
анықтау мақсатында студенттердің сауалнама нәтижелері берілген және оның қалыптасуының
педагогикалық шарттары ашылады. Автор сауалнама нәтижелері мен әдеби көздерді теориялық
талдау негізінде қорытынды жасайды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Р.К. Дюсембинова, М.Т. Кожамбердина, . 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ІС-ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУҒА БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 161–165. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.29.