Болашақ оқытушылар құрамын кәсіби даярлау қазіргі білім беру жүйесінің өзекті мәселелерінің
бірі болып табылады. Білім беруді модернизациялауға байланысты мектептерде ғана емес, сонымен
бірге университеттерде бақылау және бағалау қызметінде де айтарлықтай өзгерістер болды.
Мақалада критериалды бағалауды тек мектептерде ғана емес, ЖОО-да қолданудың маңыздылығы
көрсетілген, сондықтан қазақстандық ЖОО-да студенттердің білімін бағалаудың инновациялық
формалары енгізілуде.
Бұл мақалада педагогикалық мамандықтар студенттерін бақылау формаларын бағалаудың оқуәдістемелік әдебиеттеріне талдау берілген. Іскерлік ойын, кейстер, пікірталастар, пікірталастар,
пікірталастар, пікірталастар, пікірсайыстар, портфолио, эссе, шығармашылық тапсырмалар, тесттер
сияқты бақылаудың инновациялық формаларының сипаттамалары келтірілген. Студенттердің оқу
нәтижелерін бағалауға арналған сұрақтар мен тапсырмаларды дайындауда Б. Блум таксономиясының
ерекшеліктеріне, маңыздылығына ерекше көңіл бөлінген.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҚЫЛАУ ФОРМАЛАРЫ
Жарияланған March 2020
66
177
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
білімді бақылау, бақылау формасы, инновациялық әдіс, Б.Блум таксономиясы, құзіреттілік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Р.О. Кенжетаева, С.А.Нуржанова, Р.К. 2020. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДАҒЫ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАҚЫЛАУ ФОРМАЛАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 156–160. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.28.