Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ: Мақала ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы бойынша AP08856314 «Оқушыларды қашықтықтан оқытуға педагогтердің дайындығын қалыптастыру» тақырыбында орындалатын ғылыми жоба аясында дайындалған.

Жарияланған March 2022
І. Жансүгіров атындағы Жетісу университет
Аңдатпа

Ақпараттық технологиялардың дамуының ерекше жылдамдығына байланысты білім беру процесін қамтамасыз ету әдістері де, технологиялары да дамыды. Тәжірибе көрсеткендей, білім беру ортасын ақпараттандыру оқу процесінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Сондықтан мұғалімдер ақпараттық ағындарды басшылыққа алуы керек, компьютерлік техникамен жұмыс істей білуі керек, тез өзгеретін жағдайда бейімделуге дайын болуы керек. Зерттеуде жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерінің АКТ мүмкіндіктерін пайдалану мақсаттарына талдау жасалған. Зерттеу мақсатына қол жеткізу үшін мұғалімдер арасында сауалнама жүргізілді. Сауалнамада мұғалімдердің АКТ қолдану сипаттамасына, пайдалану жиілігіне, сондай-ақ мұғалімдердің АКТ құралдарын қолдануға қатынасына байланысты сұрақтар болды.

Мақалада оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану процесі зерттелген. Зерттеу нәтижелерін оқу процесінің тиімділігін арттыруда қолдануға болады.

pdf
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Жанатбекова Н.Ж.,Майлыбаева Г.С.,Абдулаева А.Б., . 2022. АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚОЛДАНУ МӘСЕЛЕЛЕРІ: Мақала ҚР Бiлiм және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы бойынша AP08856314 «Оқушыларды қашықтықтан оқытуға педагогтердің дайындығын қалыптастыру» тақырыбында орындалатын ғылыми жоба аясында дайындалған. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 196–204. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.20.