Автор жүйелілік, құзыреттілік және тұлғалық-іс-әрекеттік тұрғысы негізінде педагогикалық
жүйені әзірлеуді негіздейді. Автор «педагогикалық жүйе» ұғымына теориялық талдау жасады,
педагогикалық жүйенің компоненттері: мотивациялық (жеке); когнитивті (теориялық);
технологиялық (практикалық) және рефлексивті (бағалау) жан-жақты ашылды.
Мақалада болашақ педагог-психологтың тәжірибелік-бағдарлы оқыту негізінде кәсіби қызметке
даярлығын оңтайлы ұйымдастыруға ықпал ететін педагогикалық жағдайлар анықталды. Автор
болашақ педагог-психологтарды кәсіби қызметке даярлаудың біртұтас жүйесіндегі, олардың кәсіби
өсуін қамтамасыз етудегі тәжірибенің рөлін негіздейді.
Педагогикалық жүйенің нәтижесі ретінде қазіргі заманғы білім беруді жаңғырту жағдайында
тәжірибелік-бағдарлы оқыту негізінде кәсіби қызметке даярлығы қалыптасқан құзыреттілікке ие
болашақ педагог-психолог болып табылады.
ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ
Жарияланған March 2020
114
208
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Манашова Г.Н. , . 2020. ТӘЖІРИБЕЛІК-БАҒДАРЛЫ ОҚЫТУ НЕГІЗІНДЕ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖҮЙЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 141–146. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.25.