Мақалада мектепке дейінгі білім беру мекемесі мен отбасының өзара әрекеттестігі негізінде мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқын қалыптастырудағы педагогикалық модель (үлгі) туралы айтылады. Осы педагогикалық модельдеудің негізінде үлкен әлеуметтік сұрақтың жауабы жатыр. Ұсынылып отырған педагогикалық модельдің мақсаты – мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқын қалыптастыру үшін педагогикалық жағдай жасау. Балаларды қауіпсіз мінез-құлық ережелерімен тиімді таныстырудың қажетті шарты осы мәселені шешуде ата-аналармен әрекеттестік бірден-бір тиімді жүйе болып табылады. Қауіпсіз өмірдің білім беру кеңістігін модельдеу оқытудың жүйелік, мәдени, экологиялық, белсенділік және тұлғалық-бағдарлы тәсілдерінің өзара әрекеттесуін қамтамасыз етуі тиіс. Қазіргі уақытта отбасында және мектепке дейінгі білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру бойынша зерттеулер өзекті болып табылады. Мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарындағы өмір қауіпсіздігі саласында балалардың өмірлік тәжірибесін дамытуға көңіл бөлінеді, бірақ нені және қаншалықты оқыту керектігі туралы ортақ түсінік те, жинақталған педагогикалық тәжірибені жүйелеу де жоқ. Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез-құлқын дұрыс әрі жүйелі қалыптастыруда ата-аналар мен педагогтардың қызметін анықтау үшін зерттеулер қажеттілігі туындады.
the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ
Жарияланған March 2022
223
254
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
педагогикалық модель, мектепке дейінгі ұйым, отбасы, мектеп жасына дейінгі бала, қауіпсіз мінез-құлық, педагогикалық қызмет
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бельгибаева Г.К., Жұмкенова Ә.Д., . 2022. the МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МОДЕЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 213–226. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.22.