Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ

Жарияланған March 2022
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлемтілдері университеті
Аңдатпа

Авторлардың назары өзінің өнімдерінің бірі нарратив болып табылатын көпдеңгейлі күрделі процесс ретінде контекстке негізделген оқытудағы кәсіби-маңызды құзыреттіліктерге қатысты мәселелерге тоқтатылады. Эксперименттің жетекші идеясы - нарративтік (баяндау) құзіреттілігін қалыптастыру - болашақ шет тілі мұғалімдерінің контекстке негізделген және когнитивті-коммуникативті іс - әрекеттердегі нарративтік құзыреттіліктің кезең – кезеңімен қалыптастырудың мақсатты, әдістеме арқылы басқарылатын процесі, және мұнда контекст — басқарудың негізгі механизмі болып табылады. Контекст "жағдай" ұғымымен байланысты, ол ұғым іс-әрекетке итермелейтін және оның қызметіне делдал болатын жағдайлар жүйесі ретінде анықталады. Зерттеу мақсатында авторлар контекстті А. А. Залевская жасаған ішкі және сыртқы контекст тұжырымдамасы аясында қарастырады. Болашақ кәсіби қызмет пен жағдайдың контексті нарративті қалыптастырудағы басқару механизмі екенін дәлелдеуге әрекет жасалады. Таным мен қарым-қатынас процесінде когнитивті, перцептивті және аффективті ақпаратты өндеу нәтижесі ретінде, сыртқы контекст (жағдайдың контексті) ішкі контекстімен (білім мен тәжірибе) өзара әрекеттесу кезінде жетекші компонент ретінде әрекет етеді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Пентина Е.О., Кузнецова Т.Д., . 2022. БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛДЕР МҰҒАЛІМДЕРДІҢ НАРРАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ЗЕРТТЕУ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 141–150. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.14.