Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАЗАСЫЗДЫҒЫН ТӨМЕНДЕТУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ

Жарияланған 12-2021
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан мемлекеттік медицина университеті КЕАҚ
Аңдатпа

Бұл мақалада Covid-19 пандемиясы жағдайында жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін төмендету бойынша психологиялық-педагогикалық шарттар ұсынылған. Ғылыми-теориялық әдебиеттерді талдау барысында, оқшаулау жағдайындағы карантин жариалау, қоғамдық денсаулық сақтаудың алдын-алу және қорғау шараларына байланысты психологиялық тәжірибелерге байланысты балалардың, жасөспірімдер мен жастардың психология-лық бұзылыстарының мәселелерін зерттеу дәрежесін көрсетті.

Зерттеудің басты идеясы - жоғары сынып оқушыларындағы мазасыздықты азайту үшін психо-логиялық-педагогикалық жағдайларды анықтау және практикалық қолдану олардың covid-19 пандемиясына байланысты алаңдаушылығын азайтып қана қоймай, басқа психологиялық бұзылу-лардың алдын алады.

Scopus, Google Scholar, PubMed ақпараттық базаларындағы ғылыми әдебиеттерді мета-талдау нәтижелері бойынша ғылым әлемі адамдардың Сovid-19 пандемиясына барабар реакциясымен байланысты туындаған проблемаларға, яғни адамның мазасыздығының әртүрлі физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық көріністеріне уақтылы және тиімді жауап бергені анықталды. Әлем ғалымдарының ғылыми жетістіктерінің барлық ғылыми дәлелдері мен практикалық ұсыныстары Сovid-19 пандемиясы кезінде орта мектеп оқушыларының алаңдаушылығын төмен-детудің психологиялық-педагогикалық жағдайларына негіз болды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Книсарина М.М., Сыздыкбаева А.Д., Жумалиева Г.С., . 2021. COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАЗАСЫЗДЫҒЫН ТӨМЕНДЕТУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 175–184. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.21.