Бұл мақалада Covid-19 пандемиясы жағдайында жалпы білім беретін мектептердің жоғары сынып оқушыларының мазасыздық деңгейін төмендету бойынша психологиялық-педагогикалық шарттар ұсынылған. Ғылыми-теориялық әдебиеттерді талдау барысында, оқшаулау жағдайындағы карантин жариалау, қоғамдық денсаулық сақтаудың алдын-алу және қорғау шараларына байланысты психологиялық тәжірибелерге байланысты балалардың, жасөспірімдер мен жастардың психология-лық бұзылыстарының мәселелерін зерттеу дәрежесін көрсетті.
Зерттеудің басты идеясы - жоғары сынып оқушыларындағы мазасыздықты азайту үшін психо-логиялық-педагогикалық жағдайларды анықтау және практикалық қолдану олардың covid-19 пандемиясына байланысты алаңдаушылығын азайтып қана қоймай, басқа психологиялық бұзылу-лардың алдын алады.
Scopus, Google Scholar, PubMed ақпараттық базаларындағы ғылыми әдебиеттерді мета-талдау нәтижелері бойынша ғылым әлемі адамдардың Сovid-19 пандемиясына барабар реакциясымен байланысты туындаған проблемаларға, яғни адамның мазасыздығының әртүрлі физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық көріністеріне уақтылы және тиімді жауап бергені анықталды. Әлем ғалымдарының ғылыми жетістіктерінің барлық ғылыми дәлелдері мен практикалық ұсыныстары Сovid-19 пандемиясы кезінде орта мектеп оқушыларының алаңдаушылығын төмен-детудің психологиялық-педагогикалық жағдайларына негіз болды.