Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Жарияланған March 2022
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Аңдатпа

Мақалада қазіргі білім берудің өзекті мәселелері қарастырылды – қашықтықтан оқыту жағдайында  педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзара байланысы, оны ұйымдастыру барысында оқытудың міндеттері мен мақсаттарын нақтылау, іс-әрекетті мұқият жоспарлау, білім алушылар мен педагог арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін, топтық, жұптық және жеке оқуға мүмкіндік беретін қажетті оқу материалдарын пайдалану көзделеді. Авторлар «қашықтықтан оқыту», «қашықтықтан оқыту технологиясы» ұғымдарын нақтылайды. Қашықтықтан оқытуды жүзеге асыру аясында бастауыш мектеп оқушыларының ата-аналары мен мұғалімдердің әрекеттесуге дайындығын анықтайтын сауалнама нәтижелері ұсынылған. Оқу әрекеттік қатынастың сипатына қарай білім алушылардың үш тобына сипаттама берілді. Қашықтықтан оқыту жағдайындағы педагогтарда және отбасында туындайтын қиындықтар атап өтілді, сонымен қатар бастауыш сынып оқушыларын табысты оқыту үдерісін жүзеге асыру бойынша ұсыныстар берілді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Aгеева Л.Е., Aгранович Е.Н. . 2022. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 73, 1 (Бер 2022), 263–272. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-1.1728-5496.27.