Бұл жұмыста әлемдік білім беру үдерісінде жоғары білімнің дағдарыс мәселесі өзектендірілген. Бұл мәселенің маңыздылығы автордан зерттелетін құбылыстың мәнін ашатын әдебиетке жан -жақты талдау жасауды талап етті. Мақалада жоғары дағдарыс жағдайындағы жоғары білім беру жүйесінің ұсынылмағандығы туралы айтылады. Керісінше куәландыратын қазіргі қоғамға тән белгілер ашылды.
Жоғары білімнің рөлі адамның интеллектуалды дамуының негізгі көзі болып табылады, оның сыртында ғылыми -техникалық прогресс мүмкін емес еді. Жоғары білім беру жүйесінде дағдарыс жоқ, олардың жүйелі шешілуін қажет ететін тұрақты түрде туындайтын қарама-қайшылықтар (табиғаттың, қоғамның және адамның дамуының қозғаушы күштері) бар деген пікір айтылады. Жеке тұлға құрылымының маңызды компоненттері ретінде жоғары оқу орнының оқытушысының психологиялық, педагогикалық және әдістемелік мәдениетін жетілдіру қажеттілігі атап өтілді.