Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған December 2021

168

202

Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университет
Аңдатпа

Аталмыш мақала орта білім беру деңгейіндегі гетерогенді топтарда шеттілдік білім беру арқылы ағылшын тілі сабағында саралап (дифференциалды) оқытуды қолданудың ерекшеліктері мен дифференциалды оқытуды ұйымдастыру мәселелерін зерттеуге арналған. Аталмыш зерттеу жұмыстың өзектілігі көп деңгейлі топтарда шет тілін оқыту үдерісін ұйымдастыруда көптеген практикалық сұрақтарды шешу қажеттілігімен және шеттілдік оқытудың тиімділігін арттыруда барлық оқушыларды сабаққа белсенді араластырып, оқушылардың белсенділігін арттыру үшін тиімді оқыту формалары мен әдіс-тәсілдерді зерттеудің қажеттілігімен сипатталады. Аталмыш мақаланың мақсаты көпдеңгейлі топтарда шеттілдік білімнің тиімділігін артттыру мақсатында дифференциалды оқытуды қолданудың ерекшеліктерін анықтау болып табылады. Аталмыш зерттеу жұмысында бақылау, педагогикалық эксперимент, саралау және дифференциациялау әдістері қолданылды. Ағылшын тілі сабағында өткізілген дифференциалды оқытуға арналған экспериментке жетінші сыныптың он алты оқушысы қатысты, ал он бес оқушы бақылау тобында болды. Зерттеу барысында ағылшын тілі сабақтарында деңгейлік дифференциация арқылы бірнеше міндет орындалады деген тұжырым расталды: біріншіден, әрбір оқушының білім деңгейі көтеріледі; екіншіден, барлық оқушыларға қолайлы жағдай жасалады; үшіншіден, оқушы мен мұғалімнің ынтымақтастығы нығаяды; төртіншіден әр түрлі қабілеттері мен деңгейлері бар оқушылардың сабаққа қатысуы мен уәждері арта түседі.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ахметова Г., . 2021. ОРТА БІЛІМ БЕРУДЕ ГЕТЕРОГЕНДІ ТОПТАРДА АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 196–207. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.23.