Мақалада бастауыш сыныпта оқушылардың белсенді әрекетін проблемалық оқыту арқылы дамыту қарастырылады. Проблемалық оқытудың псхологиялық және педагогикалық ерекшелік-тері сипатталады. Зерттеулерге сүйене келе, проблемалық оқытудың арнайы міндеттері, яғни (логикалық əдістерді немесе шығармашылық қызметтің жекелеген тəсілдерін қолдану); алған білімді шығармашылықпен қолдану дағдыларына (жаңа ситуацияларда) жəне оқу проблема-ларын шешу шеберлігіне тəрбиелеу негізге алынады. Проблемалық оқытудан күтілетін дағдылар оқуға деген ықылас пен қабілет, өзін-өзі тәрбиелеуге дайындық, сөйлеу және логикалық ойлау атритуттарымен нақтыланады. Сондай-ақ, мақалада проблемалық сабақтың мәнін бір сөйлеммен қамтуға болатындығы талданады, мысалы «білімді шығармашылықпен игеру». «Білімді шығармашылықпен игеру» деген тіркес сабақта оқушы ғылыми шығармашылықтың барлық буындарынан өтетіндігін білдіреді: мәселені қою және шешімді іздеу – білімді енгізу кезеңінде; шешімді білдіру және өнімді іске асыру – білімді көбейту (айту) және т.б. Проблемалық оқытуда жетекші диалог пен мотиватордың айырмашылығы талданады.
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ
Жарияланған October 2021
Аңдатпа
Тіл
Қаз
Кілтті сөздер
проблемалық білім беру, шығармашылықпен білім беру, педагогикалық ситуациялар, мотивация, жетекші диалог
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г., . 2021. ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2021), 201–207. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.20.