Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ

Жарияланған October 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада бастауыш сыныпта оқушылардың белсенді әрекетін проблемалық оқыту арқылы дамыту қарастырылады. Проблемалық оқытудың псхологиялық және педагогикалық ерекшелік-тері сипатталады. Зерттеулерге сүйене келе, проблемалық оқытудың арнайы міндеттері, яғни (логикалық əдістерді немесе шығармашылық қызметтің жекелеген тəсілдерін қолдану); алған білімді шығармашылықпен қолдану дағдыларына (жаңа ситуацияларда) жəне оқу проблема-ларын шешу шеберлігіне тəрбиелеу негізге алынады. Проблемалық оқытудан күтілетін дағдылар оқуға деген ықылас пен қабілет, өзін-өзі тәрбиелеуге дайындық, сөйлеу және логикалық ойлау атритуттарымен нақтыланады. Сондай-ақ, мақалада проблемалық сабақтың мәнін бір сөйлеммен қамтуға болатындығы талданады, мысалы «білімді шығармашылықпен игеру». «Білімді шығармашылықпен игеру» деген тіркес сабақта оқушы ғылыми шығармашылықтың барлық буындарынан өтетіндігін білдіреді: мәселені қою және шешімді іздеу – білімді енгізу кезеңінде; шешімді білдіру және өнімді іске асыру – білімді көбейту (айту) және т.б. Проблемалық оқытуда жетекші диалог пен мотиватордың айырмашылығы талданады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Садуакас Г.Т., Итенова Н.К., Абдуллина Г., . 2021. ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ – БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2021), 201–207. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.20.