Мектеп оқушыларының іс-әрекеті мақалада талқыланған көптеген тармақтарды іске асыру шеңберінде пайда болатын күрделі процесс екендігі атап көрсетілген. Сондай-ақ, студенттердің үлгермеуі мектеп оқушыларының интеллектуалды дамуының төмендігінен ғана емес, сонымен қатар басқа да бірқатар себептерден туындауы мүмкін. Мақалада дұрыс емес педагогикалық тәсіл, ескірген әдістерді қолдану, мұғалімнің өзінің оқушыларымен өзара әрекеттесу деңгейінің төмендігі және орынсыз мінез-құлық салдарынан оқушылардың үлгермеушілігі туралы айтылады. Қазіргі мектептерде оқушылардың орташа үлгерімін ашатын, мұғалімдерге оқу үдерісін тезірек және өнімді басқаруға мүмкіндік беретін әзірленген бағдарламалар жеткіліксіз екендігі анықталды. Орта мектеп оқушыларының орташа балын анықтайтын бағдарлама жасалды, эксперимент барысында ол өзін оқу үдерісінде маңызды және қажет деп тапты. Бұл бағдарлама мұғалімдерге жазбаша есеп шығаруды емес, нәтижелі оқытудың пайдасына электронды есеп беру форматына ауысуға, жұмыс уақытын босатуға көмектесетіні анықталды.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ
Жарияланған December 2021
84
78
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
техникалық жабдықтар; мектеп; бағдарлама; оқу үлгерімі; студенттер; оқытушы; бақылау; білім; бағалау; есеп; есеп беру.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Рыбальченко А.С., Абильдинова Г.М. , . 2021. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІН БАҚЫЛАУДЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ҮШІН БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ӘЗІРЛЕМЕ ҚҰРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 72, 4 (Груд 2021), 184–195. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-5496.22.