Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ

Жарияланған October 2021
НАО Карагандинский университет имени академика Е.А.Букетова
Аңдатпа

Бұл мақалада COVID-19 пандемиясына байланысты шұғыл қашықтықтан оқыту жүргізуге мәжбүр болған кезде мұғалімдердің өз жұмыстарын қабылдауы қарастырылады. Білім берудің барлық деңгейлеріндегі (мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім, жоғары кәсіптік білім) педагогтердің жабық жауаптарының іріктемесі зерттеледі. Деректерді статистикалық талдау көрсеткендей, педагогтердің ең үлкен қиындықтары олардың сандық дағдыларды үйретудегі кемшіліктермен байланысты, бұл оларды теріс эмоциялармен қатар оқшаулау кезінде жоғары жұмыс жүктемесін қабылдауға мәжбүр етеді. Тағы бір қорытынды – педагогтердің жынысына, жасына және білім беру ұйымының типіне байланысты олардың арасындағы цифрлық алшақ-тық. Тағы бір алаңдатарлық нәтиже-қашықтықтан оқытуда ең осал болып табылатын білім берудің төменгі деңгейлеріндегі технологиялық құзіреттіліктің төмендігі.

Бұл нәтижелер бізді мұғалімдердің сандық құзіреттілігінің сапасын, әлеуметтік әділеттілікті және тұрақты даму мақсаттарына сәйкес келетін білім беру жүйесінің тұрақтылығын арттыру үшін қабылданатын шаралар туралы ойлауға итермелейді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Колумбаева Ш.Ж., Ланцева Т.В. , . 2021. COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ САНДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ: ОҚУ КЕЗЕҢДЕРІН ҚАБЫЛДАУДЫ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2021), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.01.