Бұл зерттеудің мақсаты геймификацияланған оқытудың ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгерудің тиімділігіне әсері туралы мәліметтерді синтездеу болды. Тұжырымдалған мақсатқа жету үшін Meta-Essentials статистикалық бағдарламасының көмегімен Google Scholar электрондық деректер базасында тиісті зерттеулер жүргізілді, содан кейін алынған деректерді алу және оларды мета-талдау жүргізілді. Тиісті жарияланымдардың көпшілігінде эксперименттік әсер ету тиімділігін бағалау үшін test of English for International Communication (TOEIC) пайдаланылғандықтан, осы мета-талдауға нәтижелілік шкаласын біріздендіру мақсатында ағылшын тілін қорытынды меңгеруді бағалау үшін TOEIC немесе TOEIC сәйкес жасалған тест қолданылған зерттеулер ғана енгізілді. Қорытынды талдауға 148 адамның қатысуымен төрт эксперименттік араласу енгізілді. Мета-талдау нәтижелеріне сәйкес, геймификацияланған оқытудың TOEIC экспериментінен кейінгі нәтижелеріне жалпы әсері (G хеджирлеу = 0,56) салыстыру топтарындағы ұқсас көрсеткіштен асады, бірақ бұл айырмашылық статистикалық маңызды емес. Осылайша, зерттелетін популяцияға қатысты оқу процесін геймификациялаудың ағылшын тілін меңгерудің сәттілігіне оң әсерінің жоқтығын атап өту керек. Ұсынылған нәтижелерді енгізілген зерттеулердің статистикалық біртектілігі (I2 = 33,81%) және олардың шамалы санының болу қаупіне байланысты сақтықпен түсіндірген жөн. Алайда, осы зерттеудің авторларына белгілі болғандай, ұсынылған мета-талдау бүгінгі таңда ағылшын тілін шет тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне оқытуды геймификациялаудың тиімділігін жалпылама бағалау үшін математикалық әдістерді қолданатын бірнеше зерттеулердің бірі болып табылады.
Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау
Жарияланған October 2020
147
121
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Кударова К.Т., Бимашева Г.С., Искакова Ш.Г. , . 2020. Ағылшын тілін шетел тілі ретінде меңгерудің нәтижелілігіне арналған геймификацияланған оқытудың тиімділігі: мета-талдау. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 78–89. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.09.