Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ҚАЗҰУ ЖӘНЕ РХДУ АРАСЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДА КОЛЛАБОРАТИВТІ КЕҢІСТІК ҚҰРУ ТӘЖІРИБЕСІ

Жарияланған April 2025

0

1

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
Аңдатпа

Мақалада желіліктілдік білім беруді әзірлеумен жүзеге асырудағы серіктес университеттердің өзара әрекеттесуі және студенттердің жаһандық білім беру ортасындағы жұмыс жағдайында орыс тілді коммуникативті құзыреттілігімен оның жекелеген компоненттерін қалыптастыру мәселелері қарастырылады.

Авторлар болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін байытуды қамтамасыз ететін филологиялық білім беру саласындағы бірлескен кеңістікті пайдалану тәжірибесін әл-Фараби ҚазҰУ-і (Қазақстан,Алматы) және РХДУ (Ресей,Мәскеу) негізінде сипаттайды.

Бірлескен ынтымақтастық шеңберінде пилоттық жобаның ретінде филологиялық мамандықтар бойынша профильдік пәндерді, сондай-ақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін болашақ кәсіби қызметке дайындайтын психолого-педагогикалық блокты қамтитын оқу жоспары әзірленді. Жоба аясында тілдік білім беру мен педагогикалық қауымдастықтың бәсекеге қабілеттілігін қолдауға ықпал ететін басқа да өзара әрекеттесу формалары (қосымша білім беру, академиялық мобильділік) талданып, енгізілуде.

ҚазҰУ-і мен РХДУ-нің педагогикалық кадрларды даярлаудағы халықаралық ынтымақтастықтың көпжылдық тәжірибесі бірлескен білім беру жобаларының филологиялық білім сапасын арттыруға, Қазақстан мен Ресей арасындағы ғылыми-әдістемелік және мәдени байланыстардың қарқынды дамуына ықпал ететін өзара тиімді әрекеттесу формасы екенін көрсетеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бегалиева С.Б., Тәжібаева У.М., Таттимбетова К.О., Сикимбаева А.Б., . 2025. ҚАЗҰУ ЖӘНЕ РХДУ АРАСЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДА КОЛЛАБОРАТИВТІ КЕҢІСТІК ҚҰРУ ТӘЖІРИБЕСІ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 85, 1 (Квіт 2025), 76–87. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.85.1.008.