Мақалада желіліктілдік білім беруді әзірлеумен жүзеге асырудағы серіктес университеттердің өзара әрекеттесуі және студенттердің жаһандық білім беру ортасындағы жұмыс жағдайында орыс тілді коммуникативті құзыреттілігімен оның жекелеген компоненттерін қалыптастыру мәселелері қарастырылады.
Авторлар болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін байытуды қамтамасыз ететін филологиялық білім беру саласындағы бірлескен кеңістікті пайдалану тәжірибесін әл-Фараби ҚазҰУ-і (Қазақстан,Алматы) және РХДУ (Ресей,Мәскеу) негізінде сипаттайды.
Бірлескен ынтымақтастық шеңберінде пилоттық жобаның ретінде филологиялық мамандықтар бойынша профильдік пәндерді, сондай-ақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін болашақ кәсіби қызметке дайындайтын психолого-педагогикалық блокты қамтитын оқу жоспары әзірленді. Жоба аясында тілдік білім беру мен педагогикалық қауымдастықтың бәсекеге қабілеттілігін қолдауға ықпал ететін басқа да өзара әрекеттесу формалары (қосымша білім беру, академиялық мобильділік) талданып, енгізілуде.
ҚазҰУ-і мен РХДУ-нің педагогикалық кадрларды даярлаудағы халықаралық ынтымақтастықтың көпжылдық тәжірибесі бірлескен білім беру жобаларының филологиялық білім сапасын арттыруға, Қазақстан мен Ресей арасындағы ғылыми-әдістемелік және мәдени байланыстардың қарқынды дамуына ықпал ететін өзара тиімді әрекеттесу формасы екенін көрсетеді.