Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУМЕН ЖӘНЕ СПОРТПЕН ӨЗ БЕТІНШЕ ШҰҒЫЛДАНУЫНА УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Жарияланған October 2020
Казахская академия спорта и туризма
Аңдатпа

Мақалада студенттерді дене шынықтырумен және спортпен өз бетінше шұғылдануға уәждемесін қалыптастыру мен дамытудың авторлық әдістемесі ұсынылған. Зерттеудің мақсаты жоғары мектепте дене тәрбиесінің міндеттерін жүзеге асыру мақсатында дербес дене шынықтыру-спорттық іс-шараларға дайындалуға бағытталған студенттердің дене шынықтырумен және спортпен өз бетінше шұғылдануына уәждемесін қалыптастыру және дамыту әдістемесінің әзірлеу болды. Студенттердің дене шынықтыру және спорт іс-әрекеттерімен айналысуға уәждемесін қалыптастыру және дамыту әдістемесі екі негізгі компонентке негізделуі керек: психологиялық және педагогикалық, студенттердің қимыл белсенділігін құруға және олардың дене шынықтыру процесін басқарудағы көзқарастың өзгерте отырып, жоғары оқу орындағы дене тәрбиесі жүйесін дәстүрлі дене шынықтырудан спортқа бағытталған сабақтарға қайта бағыттау. Дене тәрбиесінің оқу үдерісіне әзірленген әдістемені енгізудің тиімділігі спорттық жүктемелердің жоғары оқу орнының студенттік ортасында спортпен шуғылдануға уәждемесіне оң әсерімен, сондай-ақ уәждемесін, теориялық және әдістемелік дайындықтың, физикалық жағдайдың көрсеткіштерін және студенттердың дене дамуының психофизиологиялық көрсеткіштерін оң динамикасымен расталады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Мухамбет Ж.С., Авсиевич В.Н., . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУМЕН ЖӘНЕ СПОРТПЕН ӨЗ БЕТІНШЕ ШҰҒЫЛДАНУЫНА УӘЖДЕМЕСІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 108–132. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.12.